loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 361 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (7)

درخواست ناظری در چتروم نارنج چت بزرگترین چتروم فارسی

 

نارنج چت دارای 50هزار کاربر ثبت شده میباشد.

از انجا که این چتروم یکی از بزرگترین چتروم های کشور میباشد برای کاربران خود یک درخواست ناظری قرار داده است که بتوانند با نشان دادن امتیاز خود به مدیرت درجه ناظری بگیرند

 

برای ثبت درخواست ناظری نام کاربری خود و امتیاز خودرا در بخش نظرات همین بخش برای ما بفرستید تا برسی شود و به ناظر شما پاسخ داده میشود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر مسعود در تاریخ 1393/12/21 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

ب من ی بار دیگ فرصت ناظر شدن بدین
دیگ خراب کاری نمیکنمم
خخخ

این نظر توسط آرش19تنها در تاریخ 1393/12/14 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

سلام. من همیشه اینجام من تعجب میکنم جرا ناظر نمیشم تروخدا برسی کن وان استا ممون بای.
پاسخ : سلام فعالیت داشته باشید تو عمومی چتروم حتما ناظر میشید

این نظر توسط روزبه در تاریخ 1393/12/12 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

shoma bar migardin 4ta dokhtar k nmitonan shalvareshono negah daran modir moaven mikonin bad room mishe kos kosi entezar pishraft ham darin vaghti yki tabligh mikone b dokhtar migi asan jvbeto nmide kuni bazi hashon roomo bga mide
پاسخ : سلام در حال برسی یه

این نظر توسط Mmd Renger در تاریخ 1393/12/12 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

Slm Mn м_яєηgєя HastM Az Eyd Parsal injam Bnam Haye Tanhaye Vahshi va...
YAni Yjuraei haqaghame Y daraje
emtiaz alanM ro nmidonm
sabeghe kar ba chatroom ro daram
Dchat ,tohi tarh,takstar
Kolan halime az code nevisi ham saraM mishe
پاسخ : سلام در حال برسی یه

این نظر توسط س در تاریخ 1393/12/08 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

khzv ldo,hl fal

این نظر توسط امیر مسعود در تاریخ 1393/12/08 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

سلاممم
دیگ برا درجه ناظری گریه کنیمم .... خخخ
من روزانه 5-4 ساعت اینجام
با سه تا اسم هستمم ک اگه امتیازهاشو جمع کنیم ...... بامتیاز ناظری میرسممم
درضمن روابط خوبی با مدیرا ناظرا اینجا دارمممم
لطفا اگه وقت کردین بدرخواست من ج بدین
پاسخ : برسی میشه

این نظر توسط Amir123a در تاریخ 1393/11/25 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت مدیر نارنج چت

ببخشید من امیر123 هستم==میخواستم بگم غلط کردم عومومی رو بهم ریختم= الانم که این پیامو مینویسم از همه بچه های روم عذرخواهی کردم

من درسته جلسه نتونستم بیام

اما خدایی انصاف نیست باهام اینطوری کنین
اسم کاربریمو حذف کردید یعنی چی؟؟؟ واس همون اومدم بگم اشتباه کردم شما ببخشید درجه ناظرمو بهم بدید خواهش میکنمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 594
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 39,650
  • بازدید کلی : 571,105