loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 1314 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (22)

نام:امیرحسین

نام خانوادگی:فلاح نژاد

متولد:1373/7/21

استان محل زندگی:مازندران

شهرستان محل زندگی:قائمشهر

رشته تحصیلی :کامپیوتر

ورزش مورد علاقه:فوتبال

شغل:فوتبالیست

مدرک تحصیلی:فوق دیپلم

غذای مورد علاقه:ته چین

رنگ مورد علاقه:طبق معمول نارنجی!

خواننده مورد علاقه:امیر تتلو... از مهدی احمدوند هم خیلی خوشم میاد

یکی از آهنگاش:آهنگ نمیتونی مثل من باشی خیلی قشنگه

خواننده غربی موردعلاقه:شادمهر

یکی از آهنگاش:چه خواب هایی

بازیگر مورد علاقه:زیاد فیلم نمیبینم ولی از اکبر عبدی خوش میاد

الگوی ورزشی:آندرانیک تیموریان

تیم ورزشی موردعلاقه:نساجی قائمشهر(تیم شهرم)

چی شد چتروم زدی؟انگیزت چی بود ؟اولا سلام به کاربرای نارنج چت بنده قصدم از چتروم زدن سرگرمی برای کاربران بود.

از کجا اسم نارنج رو پیدا کردی؟

اولش که بنده روم داشتم ولی رومم رو فروختم تصمیم گرفتم یه روم بزنم بیشتر همشهری هام باشن که دوست عزیزم حامد(باباشاه)اسم نارنج رو انتخاب کرد که دوتایی نارنج رو  الآن به 150آنلاین رسوندیم که بیشتر کاربرامون از استان مازندران هستن.

بیشتر با کدوم کاربر تو روم صمیمی هستی؟

با همه کاربرا صمیمی هستم ولی با احمدوند (مدیراصلی )رفت و آمد داریم..

یه سوال تخصصی بیشتر قدیمی های این چتروم کم میان یا اصلا نمیان مشکلی پیش اومد؟

ببینید ما هیچ مشکلی نداریم با هیچ کدوم از کاربرامون ،قدیمی های روم میان، با همشون در ارتباط هستیم بیشتر روز ها زنگ میزنیم براشون مشکل نت دارن وگرنه خیلی نارنج چت  رو دوست دارن.

از چتروم درآمد خاصی دارید؟

بله در آمد داریم...البته ما ماهی 170هزارتومن پول ماهانه هاست رو میدیم..خود کاربران در جریان هستن که بعضی اوقات تبلیغات میاد که ما مجبور میشیم برای پول هاست بزاریم ولی اگه تبلیغات بیاد بیان شرکا تقسم میشه..

چن تا شریک هستید در چتروم؟3 تا

میشه نام ببرید؟

خودم،آیدا،احمدوند

در حال حاظر شما چندتا کاربر دارید؟کاربر ثبت شده؟

بله:40367

بعضی از کاربرا به شما اعتراض دارن جواب هیچ کدوم از کاربرا رو نمیدید میشه یکم توضیح بدید؟

اولش خودم شرمنده کاربرا هستم ،خیلی از کاربرا بیشتر اوقات پیام میدن در مورد درجه و چیز های دیگه به خدایی که میپرستید خیلی سرم شلوغه ..وقتی سیستم روشن میشه و نت میام باید 4تا سایت رو چک کنم اول از نارنج گرفته تا بقیه سایت های دیگه اینو بگم هرکی پیام میده رو میخونم و برسی میکنم ..درحال ساخت بخش پشتیبانی آنلاین هستیم اگه چتروم بالای 200تا برسه این بخش را راه اندازی میکنیم.

کارهای گرافیکی چتروم رو خودتون انجام میدید؟

بیشتر رو خودم ولی از آقای رضا اکبریان مدیر گروه پالما طرح که بخش سئو چتروم رو برعهده دارد کمک میگرم

چرا چتروم در تابستان فیلتر شد؟اون روز ها تو اوج بودید؟

بحث مهم اینه ..بیشتر چتروم ها در اون موقعه فیلتر شده بودن که کارگروه مصادیق جرائم یک قانونی رو در آورده بود که باید کاربرا با ایمیل عضو شن که ما از این قانون سرپیچی کردیم و روم ما فیلتر شد..باورتان نمیشود بنده شب و روز دنبال کار های روم بودم حتی تا تهران هم رفته بودم که بعد از 12 روز چتروم ازفیلتر در اومد..

در مورد تیم فوتبال نارنج چت که در مسابقات جام رمضان شرکت کرده بودید بگید؟

تیم فوتبال ما در مسابقات جام رمضان رده جوانان  با سرپرستی و مربیگری یکی از مدیرامون آقا مهرشاد راه افتاده بود که این تیم در مسابقات گروهی با  نا عدالتی مسئولین برگذاری مسابقات از مسابقات حذف شد که جا داره از همه بازیکنان تشکر کنم که از کاربرای روم بودن ..دوتا بازی گروهی انجام دادیم که هردوبار امتیاز گرفتیم.امسال هم در مسابقات جام رمضان در همه رده ها با اسم نارنج چت شرکت میکنیم.

آقای فلاح نژاد درمورد درجه ها یکم توضیح میدید؟

همینجا که بحث صمیمی هست بگم بهتون که من نه با کسی مشکل دارم نه با کسی پدر کشتگی، ببنید بحث درجه ها ما 3تا مدیر اصلی هستیم سه مدیر فهمیده میدونیم کی میتونه ناظر باشه کی میتونه مدیر باشه .ملاک برای درجه گرفتن باید درجه سرپرست باشن . فعالیت در عمومی بحث مهم میباشد که ما اگر مشاهده کنیم حتما ارتقا درجه میدیم.

شما چند بار قصد فروش چتروم رو داشتید میشه توضیح بدید؟

ببینید روز هایی بود که بنده واقعا عزم جدی برای فروش روم داشتم که در یکی از قضیه ها جدی شده بود و در مرحله تحویل روم بود که منصرف شدم ..نمیشود از کاربرای چتروم دل کند

با کدوم چتروم ها رقابت دارید؟با همه چتروم ها رقابت جدی داریم از همینجا از همه کاربرا که میتونین در هر بخش به ما کمک کنند دعوت به عمل میاید

یکی از کاربران قدیمی رومتون رو میشه بگید؟اقا حامد(باباشاه)

 از مدیر اصلی هاتون میتونید بگید؟

آیدا خانوم که بسیار به ما کمک کردند بازم که متاهل بودن خیلی به ما کمک کردند آقا افشین احمدوند خودمون بسیار به داد ما رسیدن از همه کاربرا تشکر میکنم..

آقای فلاح نژاد لطفا برترین ها در هر درجه را در این بخش گفتگو بگید..

خیلی سخته همه مسئولین برا من یک اندازه هستن میشه نگم؟

این بخش جذابیت خوبی داره اگه میشه کمک کنید

مدیربرتر:خیلی سخته afshin@68

مدیر فعال برتر:مجید1234

ناظر ارشد برتر: نوروز تنهایی

ناظر برتر:حرم سلطان

یه شوخی با کاربرا میکنید؟

آقا درجه نمیدم انقد پیام ندید هههه

معلومه خیلی طرفدار مرتضی پاشایی بودی؟

بله خدا بیامرزتش خودم تو روم خبر فوتش رو پخش کردم خیلی دوسش داشتم از همه آهنگاش خوشم میومد مخصوصا عصر پائیزی.

خب آقای فلاح نژاد به آخر گفتگو رسیدیم نظرت را تک کلمه ای در مورد جملات زیر بگو:

نارنج چت:خیلی دوسش دارم

ناظرتون حرم سلطان:کنه وعصبی

احمدوند:دوست خوب

امیرتتلو:عاشقشم

فوتبال:زندگی

لاین و برنامه های اندرویدی:متنفرم

رقیب سرسخت:دلناز چت

روم 400آنلاین:آرزومه نارنج بشه

کلمه نارنج:دوسش دارم

در پایان اگر صحبتی دارید میشنویم

ابتدا از شما تشکر میکنم که وقتتان را در اختیار بنده گذاشتید و از همه کاربرا تشکر میکنم که پای ما هستن ایشالله بتونیم نارنج چت رو ببریم بالا خدایی برای هممون خوبه ..یه تشکر از همه مسئولین نارنج چت...از همه تشکر میکنم دست همتون رو میبوسم اگه چیزی گفتم ناراحت شدید یا کاری انجام دادم که مورد علاقه شما نبود شرمنده..قول میدم به هرکی که فعال بود درجه بدم... تشکر میکنم که این گفتگو رو تا آخر خوندید خدا نگهدار

 تهیه و تنظیم :عماد علیزاده

 

کاربران عزیز میتوانید از بخش نظرات این پست سوالات در رابطه با این گفتگو را بپرسید با تشکر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط asalkomando در تاریخ 1394/06/11 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا نمیشه وارد نارنج شد؟؟؟؟؟؟؟؟ هرچی میزنم تو گوگل میاد اما ی صفحه باز میشه ک اینجا کلیک کنو نمیره تو چتشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط raha1618 در تاریخ 1393/09/25 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

چرا من نمیتونم بیااااااااااام؟؟؟؟؟اخراج نشدم مشکل جای دیگشت....گگگگگ

این نظر توسط hira021 در تاریخ 1393/09/25 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی خسته نباشی؟
من فیلترم نمیتونم شکلکشکلک

این نظر توسط raha1618 در تاریخ 1393/09/24 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

سلام.من تازه تونارنج بودم یهو اومد بیرون حالا هم سیستم اصن صفحه نارنجو که باید نام کاربری واردبشه رونمیده و ارور میده چیکارکنم؟

این نظر توسط وارش00 در تاریخ 1393/09/16 و 2:19 دقیقه ارسال شده است

سلام یه ناظر ارشد به اسم بهنام تو عمومی با هم کل کل میکردیم کم آورد اومد تو خصوصی فحش ناجور داد و از ناظر بودنش سو استفاده کرد و اخراجم کرد لطفا جوابمو بدید ممنونمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط طناز در تاریخ 1393/09/10 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین از نارنج خیلی راضیم فقط یه خواهش وان استار سلام میدم جوابمو بده دیگهشکلکشکلک

این نظر توسط شیدا شاهی در تاریخ 1393/09/07 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

هه امیر اقا؟؟؟من ک به شما گفتم واس جلسه نیستم بیرونم اونوقت میدونسی چرا برداشتی؟؟
دنبال بهونه بودی لااقل زودتر میگفتی . . .
پاسخ : جلسه رسمی بود ...همه مسئولین بودن اونایی که نبودن درجشون پرید مثل شما

این نظر توسط مهرداد123 در تاریخ 1393/09/07 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای امیر حسین خان
آقا میدونم هردومون قبلا ی اشتباهاتی داشتیم ولی تموم شده رفته الانم دوهفتست ک شبا میام روم تا صبحم روم هستم قرار شد بچه های قدیمی رو بیارم ولی بدونه درجه نمیتونم کاری بکنم چون هیچکس منو نمیشناسه و به حرفم گوش نمیده اگه فعالیت میخوای از من لطفا درجمو بهم بده حالا مدیر نمیکنی یا معاون نمیکنی حداقل ناظر ارشد یا ناظر بکن فعلا تا بعد
لطفا پیگیری کن بهم جواب بده منتظره جوابتم فعلاشکلک
پاسخ : شما باید کل قدیمی هارو بیاری:d

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/09/06 و 2:19 دقیقه ارسال شده است

خدا همتونو شفا بده
پاسخ : همراه با شما

این نظر توسط شیدا شاهی در تاریخ 1393/09/05 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

امیر تروخدا یه کاری بچه های قدیمی بیان...مـثل وحید د د...روشنک...حسین ...نسترن و رها و ....خواهشااااااا..بخدا این جدیدیا اصن بیخیالن فقط با دو سه نفر میچتن با بقیه گرم نمگیرن اینو خواهشن بررسی کن فدا مدا شکلکبابای


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 38,936
  • بازدید کلی : 570,391