loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 75 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

يكی من دارم تواين كشور تلف ميشم

يكی سيب زميني سرخ كرده تو قيمه

.

.

چیزی که این روزا بین دخترای ایرانی زیاد شنیده میشه :

احسان حلقه نداشت :D

آقا تبریک!

تبریک به شما

تبریک به شما

تبریک به خودم

تبریک به همه

:))

.

.

کارآفرینی یعنی....

بری کنار اینا که بلال میفروشن

نخ دندون بفروشی

.

.

پارسال اومدیم درس بخونیم جام جهانی شروع شد

امسال میخوایم درس بخونیم لیگ جهانی والیبال داره شروع میشه

آیا این نقشه استکبار نیست ؟

مرگ بر آمریکا :D

.

.

امروز یه جایی دیدم نوشته بود که خدا سه چیزو دوست داره.....

کم خوابی...کم حرفی....کم خوری

دیدم این سه تا خصلت.....خصلت اینترنتی هاست

.

.

 

ازدواج تو سن بیست سالگی

مثل ترک کردن یه مهمونیه خفن ساعت هشت شبه :|

.

.

گاز یک ثروت ملی است

بیایید با خاموش کردن یک لامپ در مصرف اب صرفه جویی کنیم.

ستاد مبارزه با مواد مخدر

.

.

حرف جدید دخترا

چند طبقه دوسم داریی؟

.

.

احســانـ۸ــ۸ــاحسـانـ۸ــمرگ

احســانـ۸ــاحـسانـــ۸ــ کوفت

احـسانــ۸ــ۸ـاحســانــ۸ــ درد

احســانــ۸ــ۸ــاحســانــ۸ــــزهرمار

احــسانــ۸ــ۸ــاحســانـــ۸ــ نکبت

احســانــ۸ــ۸ــاحســانــ۸ـبوق

احســانـ۸ـاحـسانـ۸ـ بوق بوق

.

.

فردا جلسه ادمین و اولیاست

بگید مامان باباهاتون بیان من کارشون دارم..!

میخوام ببینم چرا انقدر افت لایک داشتید؟؟

وضعیت کامنتاتون که تجدیدیه:))

.

.

علیرضاحقیقی

یا

احسان علیخانی

.

.

.

.

.

.

.

مسئله این است

.

.

چه کسی خواست من و تو "ما"نشویم؟؟

.

.

.

.

.

.

خدایش دمش گرم

نجاتم داد :|

.

.

فکر کنم سعید معروف هم عزادار زن ارسطوعه

.

.

از دخترایـــــــ مو کوتاه بترسین..!!!

چون اینا میتونن از عزیز ترین چیزای زندگیشون هم بگذرن.. :D

.

.

فقط ۶ ساعت و ۹ دقیقه و ۳۵ ثانیه تا افطار مونده

.

.

داره سریال پایتخت پخش میشه

دچار یاس فلسفی شدم!

همش فکر میکنم عیده

دلم آجیل و شیرینی میخواد!

اصلا فضا شبیه ماه رمضون نیست!

عیدی میخوام :|

.

.

اون كولر رو خاموش كن صداي اذان رو بشنويم!!!

ترفند جديد پدر خانواده براي خاموش كردن كولر دم افطار!

.

.

ورژن جديد مخ زدن:

.

.

.

.

.

خانم شما اسمتون افق نيست؟

نه چه طور مگه؟

آخه آدم دلش ميخواد محوتون بشه…:))))

.

.

شمام قبول دارین هیچی بدتر از این نیست

که یه پرز سفید یا بی رنگ بره توچشمتون عایا؟؟؟

اصن از عذاب الهی بدتره!!!

.

.

فکر کنم دارم بابا میشم

چند شبه بلند میشم کولر رو خاموش میکنم

.

.

بعد از صرف نظر کردن از خوردن ته دیگ ماکارونی

سخت ترین کار دنیا نخوابیدن فاصله بین سحری و اذان صبحه

.

.

از همین حالا بگم برا شب قدر رو‌ من حساب نکنین

یکی دیگه رو از خدا بخواین

.

.

گرما اگه شعور داشت

مثل سرما اگه درو میبستی تو نمیومد!

.

.

پسره پست گذاشته : اونایی ک روزن قبول حق

دختره هم کامنت گذاشته اونایی ک شبن چی؟؟؟؟؟

پسره کلا از دنیای مجازی خدافظی کرد

.

.

سفر رویایی به رئال مادرید

خودرو کیا اسپورتیج

120 سکه طلا

و جوایز دیگر

شاید با پاسخ به سوال زیر شما برنده شدید:

کریستیانو رونالدو کجایی است؟

1-پرتغالی

2-المانی

 

الان این اس ام اس برام اومد لطفا کمک کنید خیلی سخته

.

.

یادم باشه حتماً وقتی خواستم ازدواج کنم

یکی از شرایط این باشه که همیشه کنترل تلوزیون دست من باشه !

.

.

دزدگیرای ماشین ها همیشه برای سوء تفاهم صداشون بلند میشه

نه گرفتن دزد !

.

.

مگه میشه باشی و تنها بمونم

محاله بزاری محاله بتونم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 38,953
  • بازدید کلی : 570,408