loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 159 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

 

آهنگساز : سامان جلیلی - تنظیم ، میکس و مسترینگ : حامد برادران

ترانه : امید علیجانی - گیتار : کیان دارات - ویولن : عرفان پاشا - طراحی : حامی صالحی

 

دانلود -  لینک مستقیم

قسم

دانلود  - لینک غیر مستقیم

قسم

 

متن آهنگ

به یادِ رفتنت هر شب ، به راهت خیره میمونم
چه حالی دست من دادی ، من از لطف تو ممنونم
به بدحالی من افتادم ، من از تنهایی ترسیدم
تقاصِ رفتنت رو من ،  دارم تنهایی پس میدم


تو که پای قسم خوردن همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو ،  خودت از پا درآوردی
شریک لحظه های من ، شریکِ قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار ، غرورم بی تو زخم ی شه

مهم نیست برنمی‌گردی ،  خاطراتـِتـو نمی‌پوسه
جای تیغت رو قلب من ،  هنوز زخماتو می‌بوسه
مهم نیست بی تو آینده ، چه دردی رو به من میده
چه فرقی میکنه تقدیر ، چه خوابی رو واسم دیده

تو که پای قسم خوردن ، همیشه اسممو بردی
کسی که عاشقت بودو ، خودت از پا در اوردی
شریک لحظه های من ، شریک قلب کی میشه
برات فرقی نداشت انگار ، غرورم بی تو زخم ی شه




متن آهنگ - انگلیسی
با تشکر از مهرداد عزیز
Oath Lyrics
In the memory of your leaving, I keep staring at your path every night
What have you made me feel, I appreciate your favour
You made me feel awful, I feared from loneliness
I'm paying for your leaving alone

ّFor making an oath, you always mentioned my name *
You yourself wore down the one who was in love with you
!?Whose partner is gonna be my partner
* It seems you didn't care my pride would be wounded

It doesn't matter you don't come back, your memories won't rot
The effect of your blade on my heart is still kissing my wounds
It doesn't matter how the future would make me feel without you
!?Who cares what has the destiny dreamt for me

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 721
  • بازدید ماه : 721
  • بازدید سال : 39,498
  • بازدید کلی : 570,953