loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 75 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید متین 2 حنجره به نام دیوونه باش

ای عشق من ای عمر من ای باور دنیایه من ای نور من ای قلب من دیوونه باش
مثله دلم اینقد خولم که میدونم نیستی بازم کنار تو من میمونم
لحظه لحظه کنارتم کنار خاطرات با تو بودنم
قدم قدم بیادتم همیشه تو هوایه از تو خوندنم
به پای تو هوای تو نمیره از سرم عزیز من
هر کجا بری کنارتم من از کنار تو کجا برم عزیز من
ای عشق من ای عمر من ای باور دنیایه من ای نور من ای قلبه من دیوونه باش
مثله دلم اینقد خولم که میدونم نیستی بازم کنار تو من میمونم
لحظه لحظه کنارتم کنار خاطرات با تو بودنم
قدم قدم بیادتم همیشه تو هوایه از تو خوندنم
به پای تو هوای تو نمیره از سرم عزیز من
هر کجا بری کنارتم من از کنار تو کجا برم عزیز من

دانلود آهنگ جدید متین 2 حنجره به نام دیوونه باش

 

دانلود باکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 386
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 665
  • بازدید سال : 39,442
  • بازدید کلی : 570,897