loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 117 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بانک ورزش - مردم قائم شهر به جای سلفی گرفتن با ستاره ها به عزاداری پرداختند.

 
بانک ورزش، مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی صبح امروز در حالی برگزار شد که اهالی شهرستان قائم شهر کمپینی را به راه انداخته بودند که در آن از همه هواداران خواسته بودند تا با ستاره هایی که به مراسم می آیند سلفی نگیرند.
 
این اتفاق افتاد و مردم قائم شهر به احترام مهرداد اولادی از سلفی گرفتن با افراد مشهوری که برای خاکسپاری آمده بودند امتناع کردند.

بانک ورزش بازدید : 93 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بانک ورزش - مراسم تشییع مهرداد اولادی امروز در زادگاهش برگزار شد.

به گزارش بانک ورزش، در این مراسم هواداران پرسپولیس بنری تهیه کرده که در آن مهرداد اولادی در کنار همایون بهزادی و هادی نوروزی قرار داشت.

بانک ورزش بازدید : 88 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، کریمی گفت: در نیمه اول 30، 40 تیم ما خوب بود در نیمه دوم هم کمی ضعیف تر شدیم اما بازی همین است. ما 23، 24 هفته صدر بودیم و یکی، دو هفته هم پایین تر آمدیم چیز مهمی نیست می توانیم به جبران بپردازیم.

او در رابطه با کار فنی استقلالی ها در این بازی گفت: هیچ وقت به کار فنی جام نمی دهند. تیمی که امتیاز بگیرد جام می برد و ما به دنبال این هستیم بتوانیم با امتیازات لازم به قهرمانی برسیم.

بانک ورزش بازدید : 131 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بروسیا دورتموند اگر چه دو بار با گل‌های شینجی کاگاوا و ماتیاس گینتر از حریف خود شالکه پیش افتاد اما در پایان به تساوی 2-2 در دربی منطقه روهر رضایت داد. با این حال این مسابقه ادامه روند ثبت آمارهای خیره‌کننده توسط شاگردان توماس توخل در سال جدید میلادی بود:

-بروسیا دورتموند هیچ یک از هیجده بازی رسمی خود در سال 2016 را واگذار نکرده است (چهارده برد و چهار مساوی). این تیم از این لحاظ در رأس جدول روز برگشت بوندسلیگا قرار می‌گیرد.

-زردپوشان وست‌فالن توانسته‌اند در سال جدید از 29 بازی 68 امتیاز کسب کنند که این آمار تا امسال برای این تیم سابقه نداشته است.




به جز آمار سال 2016، در فصل جاری (16-2015) هم سه نکته قابل تأمل در دستاوردهای دورتموندی‌ها به چشم می‌خورد:

-هنریک مخیتاریان در 48 بازی رسمی که برای دورتموند به میدان رفته، در به ثمر رسیدن 48 گل سهیم بوده است که از این لحاظ امتیازآورترین بازیکن زردپوشان شمرده می‌شود.

-از سه گلی که ماتیاس گینتر به عنوان مدافع در فصل جاری وارد دروازه حریفان دورتموند کرده دو گل مقابل شالکه بوده است.

باید اشاره کرد شینجی کاگاوا هم که برای هفتمین بار با پیراهن دورتموند در دربی بازی می‌کرد، چهارمین گل خود را در این رقابت ایالتی به ثمر رساند.

بانک ورزش بازدید : 81 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم فصل جاری بوندسلیگا ساعتی پیش شالکه 04 میزبان بروسیا دورتموند بود که در پایان با دو گل لروی سانه و کلاس یان هونته‌لار در مقابل دو گل شینجی کاگاوا و ماتیاس گینتر یک امتیاز ارزشمند از این مسابقه حساس گرفت.
بعد از پایان این دیدار آندره برایتن‌رایتر گفت:" با نتیجه موافقم. ما دو بار عقب افتادیم اما بعد از آن عرضه قابل تقدیری از خود نشان دادیم! حتی در پایان فرصت زدن گل برتری را نیز داشتیم. کاری که بازی امروز از ما کشید بردن دوئل‌های تن به تن به اضافه کار هجومی بود.
دربی همین است و این دشواری‌ها جزئی از آن است. من فکر نمی‌کنم که جایی در این مسابقه بدطینتی وجود داشت. در هر حال از این مسئله خوشحالیم که مقابل دو تیم عالی امتیاز گرفتیم، مخصوصا اینکه کمتر کسی این اعتماد را به کارایی ما داشت. اینجا همواره فقط کادر فنی زیر فشار قرار می‌گیرند اما ما امروز ثابت کردیم که می‌توانیم بهتر باشیم.
دورتموندی‌ها اگرچه به دلیل فشار دیدارهای حذفی این روزهای لیگ اروپا امروز تغییرات متعددی در ترکیب تیم خود داده بودند اما از کیفیت کارشان چندان کاسته نشده بود و این را می‌شد در فرازهایی از مسابقه به وضوح دید."
گفتنی است شالکه که خوب نتیجه نگرفتنش در هفته‌های اخیر اعتراض شدید هواداران را در پی داشته، موقعیت آندره برایتن‌رایتر را در رأس کادر فنی این تیم به عنوان مقصر اصلی این وضعیت در معرض خطر قرار داده است.

بانک ورزش بازدید : 63 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با قبول شکست سنگین مقابل تاتنهام شانس هایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمرنگ شده می بیند. لوئیس فان خال، سرمربی یونایتد، پس از این شکست در نشست خبری شرکت کرد.

فان خال به خبرنگاران گفت:" پیش از گل اول بازی در بدترین شرایط، ما بازی برابری با حریف ارائه دادیم. بهترین موقعیت بازی متعلق به ما بود که مارسیال آن را در شرایطی که فضا و زمان کافی را در اختیار داشت، از دست داد. پس از آن موقعیت در طول 5 دقیقه، ما همه چیز را از دست دادیم و از بازی خارج شدیم. روی گل دوم بهترین بازیکن ما در نبردهای هوایی، نبردش را مقابل بازیکن تاتنهام از دست داد. این اتفاق می توانست رخ ندهد."

سرمربی یونایتد در ادامه پیرامون شانس تیمش جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گفت:" تیم ها هنوز هم می توانند امتیازهای مختلفی را از دست بدهند. ما هنوز در کورس کسب سهمیه هستیم اما وقتی شما در چنین بازی نزدیکی شکست می خورید، بسیار شرایط دشوار می شود."

فان خال در پایان تاثیرگذاری تاخیر نیم ساعته بازی را بر عملکرد شاگردانش رد کرد:" خیر در 20 دقیقه اول بازی ما تیم برتر بودیم. نمی توانیم این نتیجه را با چنین دلایلی توجیه کنیم."

بانک ورزش بازدید : 125 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"،علی رغم اینکه بسیاری از رسانه های دنیا کار انتقال آنتونیو کونته به باشگاه چلسی را در فصل آینده تمام شده می دانند، باشگاه میلان ایتالیا قصد دارد تا با ورود کردن به این انتقال، سرنوشت سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا را تغییر دهد.

دیلی میرور در گزارشی مدعی شد که میلان قصد دارد با ارائه پیشنهادی جذاب در آخرین لحظات مقصد کونته را از لندن به این تیم تغییر دهد. سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه میلان، از وضعیت این تیم در فصل جاری راضی نیست و در صدد ایجاد تغییراتی در تابستان آینده است.

آنتونیو کونته در پایان رقابت های یورو 2016 به کار خود در تیم ملی ایتالیا پایان خواهد داد.

بانک ورزش بازدید : 119 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در جدید ترین گفت و گویش با شبکه MBC پیرامون مسائل مختلفی از جمله ماندن در بارسلونا صحبت کرد.

لیونل مسی گفت:" امیدوارم همه چیز به خوبی پیش رود و من مجبور نشوم تا تصمیمم را پیرامون ماندن در بارسلونا عوض کنم. با این حال در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. مسائل مختلف می تواند طی یک روز به کلی تغییر کند و فردا نسبت به روز قبل متفاوت باشد. اما همین طور که بارها نیز گفته ام، علاقه دارم تا در بارسلونا بمانم و در این تیم فوتبال خود را خاتمه دهم."

فوق ستاره بارسلونا در ادامه تاکید کرد که لیگ های انگلیس و ایتالیا را دنبال می کند:" من به فوتبال انگلیس و همچنین ایتالیا علاقه مند خستم و بازی های بزرگ و مهم را دنبال می کنم."

مسی در پایان درباره اهمیت کار تیمی در فوتبال سخن گفت:" مجموعه گروه باید همیشه در اولویت باشد نه اشخاص. فوتبال یک ورزش تیمی است و هر سال ما اهداف مشترکی را برای خود تعریف می کنیم. اگر مسئله ای به سود شخص خاصی باشد و تیم از آن سودی نبرد، آن گاه باید گفت که آن مسئله بدون استفاده است."

بانک ورزش بازدید : 123 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

بازیکنان رومانی پیش از شروع دیدار دوستانه برابر اسپانیا، با پیراهن هایی که شماره های عجیبی رویشان نقش بسته بود به میدان آمدند. هدف از اینگونه شماره گذاری، حمایت از کمپین مبارزه با ترک تحصیل در کشور رومانی است.


 

 

بانک ورزش بازدید : 181 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام الکل اینجا ممنوعه

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام الکل اینجا ممنوعه

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 554
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 833
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 39,610
  • بازدید کلی : 571,065