loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 107 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه میلاد میداوودی (59) و علی زینالی(77) برای سایپا و لوسیانو پریرا(2+90) برای سپاهان گل زدند ضمن اینکه محمدرضا خلعتبری در دقیقه 53 یک پنالتی برای سپاهان هدر داد تا این تیم همچنان در رده دهم جدول حضور داشته باشد و خطر پدیده را هم بیخ گوش خود حس کند. سایپا هم با این برد به رده سوم جدول صعود کرد.

هفته بیستم لیگ برتر، ساعت 15 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: شاهین حاج بابایی   کمک‌ها: حمید غمزه، محمدرضا مدیرروستا و هادی حاج‌عباسی

کارت زرد:

 حبیب گردانی (1+45 )، وریا غفوری(86) از سپاهان؛

سپاهان

 رحمان احمدی، لئوناردو پادووانی، فاضلی(66 - امین منوچهری)، محمدعلی احمدی، حبیب گردانی(46 - محمد روشندل)، وریا غفوری، علی کریمی، سنیاد ایبریچیچ (65 - رسول نویدکیا)، فوزیل موسایف، محمدرضا خلعتبری و لوسیانو پریرا
سرمربی: ایگور استیماچ

سایپا

حامد فلاح زاده، روزبه شاه علیدوست، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی (81 - محمد سلطانی مهر)، ابراهیم شکوری، ماهان رحمانی، مهدی ترابی، حامد شیری و آندرانیک تیموریان
سرمربی: مجید جلالی

شرح بازی:

سپاهان و سایپا در حالی به مصاف هم می‌رفتند که هر دو تیم در هفته‌های قبل نتایج بدی گرفته بودند و برای فرار از بحران نیاز به کسب امتیازات لازم از این بازی داشتند. سایپا که در دو بازی پس از تعطیلات شکست خورده بود بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کرد و با پرس مناسبی که از یک سوم دفاعی حریف بسته بود ابتکار عمل را از شاگردان استیماچ گرفته بود و حتی می‌توانست روی یک صحنه به گل هم برسد. در ادامه اما با تحلیل رفتن سایپایی‌ها سپاهان رفته رفته بر بازی سوار شد و در دقایق پایانی بازی می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند.
در نیمه دوم سپاهان میل بیشتری به هجوم داشت و حملات آنها در دقیقه 54 با کسب ضربه پنالتی ثمر داد اما چه فایده ک خلعتبری پنالتی را از دست داد تا ورق بازی بازگردد. دقایقی بعد از این پنالتی از دست رفته سایپا بود که با استفاده از اشتباه علی احمدی و رحمان احمدی از میزبان پیش افتاد. در ادامه سپاهان که برای زدن گل تساوی حمله ور شده بود اسیر ضد حمله سایپا شد و گل دوم را هم از زاویه بسته دریافت کرد.
در ادامه مصدومیت پادوانی سپاهان را 10 نفره کرد و گل دقیقه پایانی لوسیانو پریرا تنها اختلاف را کم کرد تا سپاهان همچنان برنده نباشد.
شرح گل‌ها:

سپاهان 0 – سایپا 1 (میلاد میداوودی، دقیقه 59) : حرکت فوق العاده مهدی ترابی از سمت چپ سایپا و پاس بسیار خوب او برای میداوودی در حالی که بازیکنان به سوی توپ آمده بودند با بغل پای به موقع و عالی میداوودی روبرو شد و او توانست با فرصت طلبی کامل دروازه تیم مهمان را باز کند.

سپاهان 0 – سایپا 2 (علی زینالی، دقیقه 77) : دقیقه 77، نفوذ علی زینالی از سمت چپ و ضربه محکم او با پای چپ به طاق دروازه سپاهان وارد شد.

سپاهان 1 – سایپا 2 (لوسیانو پریرا، 2+90) : در دومین دقیقه وقت های تلف شده بالاخره پریرا توانست از یکی از موقعیت های انبوه خود استفاده کند و تنها گل سپاهانی ها را در این بازی به ثمر برساند. او با گذر از مدافعان این تیم ضربه محکمی را با پای چپ و از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه فلاح زاده کرد و بالاخره این دروازه بان را تسلیم خود کرد.

بهترین بازیکن:

حامد فلاح زاده را می توان بدون شک بهترین بازیکن این بازی دانست، دروازه بان سایپا ضمن مهار یک ضربه پنالتی حداقل در سه چهار موقعیت دیگر نیز توانست موقعیت های فوق العاده را از سپاهانی ها مهار کند، او البته در آخرین وقت تلف شده بالاخره تسلیم مهاجم حریف شد اما جلالی بدون شک سه امتیاز این بازی را مدیون دروازه بان اول خود است، علاوه بر او مهدی ترابی، میلاد میداوودی و علی زینالی نیز سه بازیکنی بودند که توانستند باعث به ثمر رساندن دو گل برای تیم شان شوند و علاوه بر گل ها، آنها در پیاده کردن برنامه های جلالی به صورت فوق العاده ای موفق بودند. در بین بازیکنان سپاهان نیز باید از لوسیانو پریرا نام برد که تلاش زیادی برای گلزنی کرد و فرصت های زیادی هم روی دروازه حریف ایجاد کرد که اگر تا این حد بد شانس نبود می توانست بیشتر از تنها گلی که برای تیمش زد به ثمر برساند.

اتفاق ویژه:

هشتمین هفته پیاپی سپاهانی ها به پیروزی نرسیدند، آنها که بازی هفته پیش خود را نیز در برابر فولادی ها با شکست به پایان رساندند در این بازی نیز نتوانستند در زمین خود به پیروزی برسند تا هشتمین بازی خود را بدون پیروزی به پایان برسانند، آنها در این هشت بازی به سه شکست و پنج تساوی رسیدند و این نتیجه گیری در نوع خود عجیب است. آنها که عنوان قهرمانی فصل پیش را یدک می کشند اکنون در رده دهم جدول رده بندی حضور دارند.

دقایق حساس

دقیقه 2 – کرنر بازیکنان سایپا در حالی که از پیش روی تمام مهاجمان این تیم عبور کرد راهی بیرون زمین شد.
دقیقه 12 – پاس رو به جلوی بازیکنان سایپا موقعیت خطرناکی را روی دروازه سپاهان ایجاد کرد اما این توپ به خوبی توسط احمدی مهار شد.
دقیقه 16 – ارسال حبیب گردانی از جناح چپ با ضربه سر پریرا روبرو شد اما این توپ از بالای دروازه سایپایی ها به بیرون رفت.
دقیقه 31 – خلعتبری پشت محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و از همانجا شوت خود را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ توسط فلاح زاده مهار شد.
دقیقه 36 – سانتر ایبریچیچ روی دروازه سایپا می توانست خطرساز شود اما این توپ را فلاح زاده با پروازی به موقع مهار کرد.
دقیقه 43 – فاضلی می توانست اولین گل این بازی را در این دقیقه برای سپاهانی ها به ثمر برساند اما این توپ با بی تجربگی این بازیکن به بیرون رفت.
دقیقه 45 – پریرا در حالی که مدافعان سایپا را جا گذاشت و توانست از سد آنها عبور کند با تعلل بیش از حد باعث مهار توپ توسط دروازه بان سایپا شد تا این فرصت عالی از دست برود.
دقیقه 2+45 – ضربه ایستگاهی که نصیب سایپایی ها شد به صورت خطرناکی توسط شکوری نواخته شد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه میزبان به بیرون رفت.پ
دقیقه 50 – حسین فاضلی پس از جا گذاشتن مدافعان سایپا به زیبایی خود را به محوطه شش قدم این تیم رساند اما ضربه فنی وی از کنار دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه 53 – ضربه پنالتی که پریرا توانست برای تیمش بگیرد را خلعتبری از دست داد، او که پشت این ضربه پنالتی توپ را به سمت چپ خود زد اما فلاح زاده با واکنشی به موقع عالی توانست این توپ را مهار کند.
دقیقه 55 – شوت علی کریمی از روی خط محوطه جریمه را دروازه بان سایپا به راحتی مهار کرد.
دقیقه 56 – پریرا توانست فرصتی دیگر برای زردپوشان به وجود بیاورد اما طبق معمول این بازی او بازهم نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
دقیقه 58 – فاضلی با عبور از بین مدافعان سایپا توانست در موقعیتی تک به تک با فلاح زاده روبرو شود اما ضربه او را دروازه بان سایپا توانست با واکنشی فوق العاده مهار کند.
دقیقه 61 – بازهم لوسیانو پریرا خود را در موقعیتی فوق العاده قرار داد و می توانست برای تیمش گلزنی کند اما اتفاقی که قابل پیش بینی بود افتاد، این فرصت هم از دست رفت.
دقیقه 63 – میلاد میداوودی بازهم علی رغم جریان بازی می توانست برای سایپا گلزنی کند اما ضدحمله آنها و ضربه میداوودی را رحمان احمدی مهار کرد.
دقیقه 69 – وریا غفوری با نفوذ از سمت راست خود را به دروازه سایپا نزدیک کرد و در نهایت ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 74 – خلعتبری از پشت محوطه جریمه شوت بسیار خوب و غافلگیرانه ای روانه دروازه سایپا کرد اما واکنش استثنایی فلاح زاده این توپ را هم از آنها گرفت.
دقیقه 75 – ضربه برگردان کم جان علی کریمی را فلاح زاده مهار کرد.
دقیقه 80 – منچهری تازه به میدان آمده می توانست تیمش گلزنی کند اما ضربه ناگهانی او از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.
دقیقه 82 – مهدی ترابی بازهم آغازگر ضدحمله ای دیگر شد اما ضربه او را این بار احمدی مهار کرد.

در حاشیه

* عبدالله کرمی از سپاهان و غلامرضا رضایی از سایپا محرومان دو تیم هستند.
*هادی عقیلی در لیست 18 نفره سپاهانی ها حضور ندارد.
*حامد فلاح زاده، پس از مصدومیت و عدم حضور در بازی های اخیر در این دیدار بازهم به دروازه نارنجی پوشان بازگشت.
*با توجه به رایگان اعلام شدن این بازی، تماشاگران استقبال زیادی از این بازی نکردند و تنها حدود 3500 نفر به فولادشهر آمدند.
*آن طور که گزارشگر بازی اعلام کرده است گویا هادی عقیلی از تیم سپاهان اخراج شده است.
*در دقیقه 36 خلعتبری در حالی که تکل مدافع سایپا به وی برخورد نکرد خود را به زمین زد تا داور اعلام پنالتی کند اما داور به درستی اعلام ضربه اوت کرد، این تشخیص داور باعث اعتراض شدید خلعتبری به داور شد.
*در اواسط نیمه اول فاضلی، به دلیل پاره شدن پیراهن خود اقدام به تعویض آن کرد.
تشویق ساکت بعد از شکست سپاهان مقابل سایپا
هواداران سپاهان بعد از شکست خانگی مقابل سایپا به انتقاد از مدیران این تیم پرداختند.
به گزارش ورزش سه، سپاهان امروز نمایش مثبتی مقابل سایپا داشت اما در نهایت مغلوب این تیم شد تا فضای ورزشگاه فولادشهر دوباره مشوش بشود. 
حاشیه‌های این بازی را بخوانید:
* در اواخر نیمه اول صحنه مشکوکی در محوطه جریمه سایپا رخ داد و سپاهانی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند اما داور پنالتی اعلام نکرد که با اعتراض سپاهانی‌ها همراه بود.
* لئون استپانیان در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر حضور داشت و بازی را از نزدیک مشاهده می‌کرد.
* علی کریمی پس از اعلام پنالتی برای سپاهان توپ را برداشت و قصد زدن ضربه پنالتی را داشت اما خلعتبری توپ را از او گرفت و ضربه را زد اما فلاح‌زاده پنالتی را گرفت.
* در دقیقه 70 تماشاگران سپاهان شعار حیا کن رها کن را علیه کفعمی، عضو هیئت مدیره و باقریان، مدیرعامل سپاهان سر دادند.
* مدیرعامل سپاهان در دقایق پایانی مسابقه ایستاده بازی را تماشا می‌کرد.
* تماشاگران سپاهان پس از دریافت گل دوم تیمشان، دست زدند و سایپا را تشویق کردند.
* پس از گل دوم سایپا عده‌ای از تماشاران سپاهان ورزشگاه را ترک کردند.
* پادووانی در دقایق پایانی بازی پس از گل دوم سایپا مصدوم شد و از بازی بیرون رفت تا با توجه به انجام هر 3 تعویض توسط استیماچ، تیمش 10 نفره به بازی ادامه دهد.
* رحمان احمدی در حالی در دروازه سپاهان قرار گرفته بود که چشمانش کبود بود.
* پس از پایان بازی تماشاگران سپاهان در بیرون از ورزشگاه علیه باقریان، مدیرعامل سپاهان شعار دادند و محمدرضا ساکت را تشویق کردند.

 

بانک ورزش بازدید : 134 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، از محل کنفرانس خبری ورزشگاه غدیر اهواز امیر قلعه‌نویی نویی پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شد.

جا دارد قبل از هرچیز به هواداران استقلال خوزستان تبریک بگویم. به خاطر اینکه تیم خود را به خوبی تشویق کردند.

داوری اشتباه داشت
 درباره قضاوت داوری که امیدوارم اشتباه کرده باشم باید بگویم  به نظر من داوری اشتباه داشت. لازم است در هر حالت به هر دو تیم تبریک بگویم. ما می توانستیم برنده مسابقه باشیم.

استقلال‌خوزستان فقط یک موقعیت داشت
تیم ویسی تیم بسیار خوبی بود و لازم است به مربی این تیم تبریک بگویم. به خوزستانی هایی که با هم متحد شدند تبریک می گویم که این مساله بسیار جالب بود. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم. استقلال خوزستان در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کند اما در این بازی تنها یک موقعیت کسب کرد.

پنالتی حریف مشکوک بود
احترام خاصی برای داور قائل هستم اما به نظر من آن صحنه پنالتی نبود. ظاهرا در هر بازی یک سهمیه پنالتی داریم و حتما یا یک پنالتی ما را نمی گیرند یا یک پنالتی علیه ما می گیرند. روند بازی به نفع ما بود اما یک پنالتی مشکوک به ضرر ما گرفته شد. این در حالی بود که پنالتی ما دوباره تکرار شد.

اشتباهات بچگانه باعث دریافت گل شد
تیم ما جوانان با غیرتی دارد که خوب بازی می کنند. من امروز از نظر نتیجه راضی نبودم ولی از بازی بازیکنان راضی بودم. اشتباهاتی بچگانه داشتیم که سبب گل خوردن ما شد.

دایی و مهدوی کیا با این چیز ها بزرگ یا کوچک نمی شوند
قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به سوالی درمورد حضور دبیرکل یوفا در ایران و اینکه در آن جلسه از چهره‌های شاخصی مثل علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا دعوت نشده بود عنوان کرد: من نمی‌دانم موضوع جلسه چه بوده است باید دید جلسه در چه رابطه‌ای بوده و آن وقت گفت که آیا این افراد باید در جلسه حاضر می‌شدند یا نه. مثلا شاید جلسه درباره قوانین فوتبال یا درگیری‌های اخیر AFC بوده است در این شرایط اصلا لازم نبود که این افراد حاضر باشند. البته این را هم باید بگویم که دایی و مهدوی‌کیا نه با حضور در این جلسات بزرگ می‌شوند و نه با نیامدن به این جلسات کوچک خواهند شد.

بعد از تعریف حسن روحانی همه چیز برعکس شد
این اتفاقات یک مقدار آدم را اذیت می‌کند ای کاش حسن روحانی از تراکتورسازی تعریف نمی‌کرد بعد از این اتفاق همه چیز  برعکس نشود.

بانک ورزش بازدید : 84 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش سه، مجید جلالی بعد از پیروزی 2 بر یک برابر سپاهان پاسخ خبرنگاران را داد.

جزو مدعیان قهرمانی هستیم
بردن سپاهان در اصفهان حکایت از این دارد که ما جزو مدعیان هستیم.قدم های خوبی برداشته ایم و به عنوان یک تیم بزرگ طرح می شویم.این نتیجه شخصیت تیمی ما را ارتقا می دهد.در بازی های قبلی بدشانسی آورده ایم.به بچه ها گفته بودم نگران بدشانس نباشند.ما یک گلر خوب داشتیم که با پنالتی که گرفت تیم را آماده یک برد خوب کرد.از بچه ها تشکر می کنم و امیدوارم بچه ها 10 بازی آینده را 10 فینال بدانند.

سپاهان نیمه اول خوب بازی کرد
سپاهان نیمه اول خوب بود.ما همین انتظار را داشتیم و گفته بودم که باید فشار این تیم را بگیریم تا در نیمه دوم بازی به دلخواه ما پیش برود.سپاهان دغدغه گل دارد.بازیکنان داخل زمین نفرات بزرگی هستند که هر کدام یک تیم را می توانند دو،سه پله ارتقا دهند.اینکه چه مشکلات درونی دارند من خبر ندارم اما به نظرم سپاهان امروز تیم خوبی بود تا زمانیکه پنالتی را از دست داد.پس از آن بازی به نفع ما شد.

در مورد سپاهان حرف می زنیم
از من انتظار نداشته باشید درباره حریف زیاد صحبت کنم.آنها به نظر من بد بازی نکردند.هر چند گفته بودم که هر چقدر به پایان بازی نزدیک شویم شرایطمان بهتر می شود.ما می توانستیم گل های بیشتری هم به سپاهان بزنیم اگر همه چیز منصفانه پیش می رفت.به نظرم چند آفساید گرفته شد که آفساید نبود.

فلاح زاده عالی بازی کرد
دروازه بان ما امروز خیلی خوب بود.او چند بازی آسیب دیده بوداما مقابل سپاهان خوب کار کرد.فلاح زاده یکی از عوامل موفقیت ما بود.

چرا تماشاگران به ورزشگاه  نمی آیند؟
اینکه تماشاگر به استادیوم نمی آیند مشکلش بلیط نیست.پس از شکست تیم امید،نفت هم در آسیا حذف شد.ما شکست های دامنه دار داریم.اینکه تماشاگر نمی آید شکست است.ما می توانیم به موضوعات سطحی نگاه کنیم اما به نظرم نیاز داریم شکست های 30 سال گذشته را بررسی کنیم و مورد آسیب شناسی قرار بدهیم.متاسفانه در ورزشگاهها به انحطاط فرهنگی رسیده ایم و خیلی ها ترجیح می دهند به ورزشگاه نیایند.غالبا پس از هر شکستی مربیان بوده اند که قربانی شدند.این کار صحیحی نبوده است.ما باید آسیب شناسی کنیم چون مشکل مدیریتی داریم.

بانک ورزش بازدید : 113 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)
به گزارش "ورزش سه"، برای استقلال خوزستان علی اصغر عاشوری (دقیقه 8 ـ پنالتی) و برای تراکتورسازی (دقیقه 82 ـ پنالتی) موفق به گلزنی شدند تا امتیازات این بازی حساس در اهواز بین دو تیم تقسیم شود.

هفته بیستم لیگ برتر ـ ساعت 15، ورزشگاه غدیراهواز ـ تماشاگر: 5000 نفر
داور: مهدی سیدعلی کمک‌ها: علی اکبر نوری، یعقوب سخندان
اخطار:
کعبی (45) استقلال خوزستان

زهیوی (48) استقلال خوزستان

اخباری (57) تراکتورسازی تبریز

سالاروند (90) استقلال خوزستان

استقلال‌خوزستان

 فرناندو خسوس، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، حکیم نصاری، فرشاد جان‌فزا، عقیل کعبی، علی اصغر عاشوری (۷۳ حمدالله ابدام)، حسن بیت‌سعید، رحیم  زهیوی (۷۵امید سینگ)
سرمربی: عبدالله ویسی

تراکتورسازی

محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، علی حمودی، سعیدآقایی، سینا عشوری(۷۷محمد ایران پوریان)، مهدی کیانی، بختیار  رحمانی(۶۹ ایوب کلانتری)، سروش رفیعی، مهدی شریفی، آلویس نانگ (۶۱ دوسانتوس)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح بازی

استقلال خوزستان برای رسیدن به صدر جدول و تراکتورسازی برای جبران شکست هفته گذشته، با هدف کسب سه امتیاز قدم به میدان گذاشته بودند و همین امر سبب شد تا در این نیمه، هیچ کدام از دو تیم پا پس نگذارند.
استقلال خوزستان که در غیاب چند بازیکن به میدان آمده بود، از عقیل کعبی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد تا بدین ترتیب در نیمه نخست ارتباط بین خط میانی و خط حمله تراکتورسازی را قطع کند. دوندگی کعبی و قطع مکرر توپ ها بازیکنان خط میانی تراکتورسازی باعث شد تا مهاجمان تیم میهمان در این نیمه کمتر صاحب فرصت گلزنی شوند. تنها موقعیت های تراکتورسازی در نیمه نخست به شوت راه دور شریفی که به بالای درووازه رفت و ضربه سر خالد شفیعی که در آغوس خسوس آرام گرفت، خلاصه شد و شاگردان قلعه نویی در 45 دقیقه اول فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکردند.
در سمت مقابل، تیم استقلال خوزستان با حرکات پا به توپ حسن بیت سعید و رحیم زهیوی که به خوبی از سوی حکیم نصاری و علی اصغر عاشوری حمایت می شدند، خط دفاعی تراکتورسازی را تحت فشار قرار می داد. یک پنالتی منجر به گل و دو ضربه از بیت سعید که از کنار دروازه تراکتورسازی عبور کردند، حاصل حرکات مهاجمان سرعتی استقلال در قلب دفاع تیم میهمان بود. این نیمه در نهایت با یک ضربه پنالتی منجر به گل استقلال خوزستان به سود این تیم خاتمه یافت.
در نیمه دوم، استقلال خوزستان به حفظ گل زده پرداخت و تراکتورسازی برای جبران نتیجه پیش کشید. در این نیمه، توپ بیشتر در نیمه زمین استقلال ضربه خورد ولی شاگردان ویسی تا قبل از رخ دادن صحنه پنالتی، کمتر به یاران تراکتورسازی فرصت خلق موقعیت دادند.  تراکتورسازی که از بازی روی زمین به نتیجه نرسیده بود، در 15 دقیقه پایانی به ارسال های ببلند روی آورد و در پی یکی از همین ارسال ها به ضربه پنالتی رسید تا نیتجه را برابر کند.
استقلال خوزستان با رقم خوردن تساوی یک بر یک در این مسابقه 37 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از استقلال تهران به صدر جدول رفت.

بهترین بازیکن

 محمد طیبی دفاع وسط استقلال خوزستان و آگوستو سزار هافبک برزیلی تراکتورسازی بهترین های زمین بودند.

اتفاق ویژه

 تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از نمایش درخشان در نیم فصل از 4 بازی آخر خود تنها یک پیروزی به دست آورده است. تراکتورسازی هم با امیر قلعه نویی بعد از هفته شانزدهم در 4 بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشده است.

شرح گل‌ها

۱_۰(استقلال خوزستان): خطای حمودی روی بیت سعید در دقیقه 15 باعث اعلام پنالتی از سوی داور برای استقلال خوزستان شد که عاشوری ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

1 ـ 1 (تراکتورسازی): هند عقیل کعبی باعث اعلام پنالتی برای تراکتورسازان شد. محمد ایران پوریان پشت توپ ایستاد و پنالتی را تبدیل به گل کرد که البته داور اعلام کرد این ضربه مجددا باید تکرار شود که این بار نیز ایران پوریان همانند دفعه اول ولی برخلاف جهتی که خسوس رفت پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقایق حساس

دقیقه ۲۲: سانتر حمودی در محوطه جریمه به رحمانی رسید که توپ این بازیکن به کرنر رفت.

دقیقه ۳۴: شوت از راه دور شریفی با اختلاف از بالای دروازه خسوس بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: شوت بیت سعید مستقیم از کنار دروازه اخباری بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: درحالی که بیت سعید داشت می رفت تا دروازه تراکتور را باز کند داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه۴۵: سروش رفیعی پشت ضربه آزاد ایستاد و سانتر او با ضربه سر خالد شفیعی مواجه شد که عکس العمل به موقع خسوس را در پی داشت.

دقیقه ۴۹: ارسال ضربه کاشته رفیعی به حمودی رسید ولی ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه خسوس بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: ضربه سر زهیوی در دستان اخباری جای گرفت.

دقیقه ۷۴: ضربه سر مهدی شریفی در دستان خسوس جای گرفت.

دقیقه ۷۶: ضربه سر خطرناک مهاجم تراکتور از کنار دروازه استقلال بیرون رفت که حسرت قلعه نویی را در پی داشت.

 

در حاشیه

*از طرف باشگاه استقلال خوزستان قبل از بازی بنری با مضمون
یاد و خاطره شهدای ٢٣ بهمن  سال ٦٥ چوار ایلام و شهیدان جامعه فوتبال به ورزشگاه آورده شده.
*عبدالله ویسی قبل از شروع بازی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
* هوادارانی با لباس  و پرچم فولاد در بین تماشگر دیده می شوند.
* بختیار رحمانی، سروش رفیعی، مهدی شریفی و علی حمودی قبل از بازی  به سمت نیمکت نفت عبدالله ویسی رفتند.
* با نزدیک شدن به شروع بازی تعداد هواداران در حال اضافه شدن است.
*دقیقه ٤ هواداران فولاد و استقلال ایوب والی را تشویق و حمایت کردند.
*هوادران استقلال خوزستان به اعلام خطای بیت سعید توسط  داور اعتراض کردند.
* بین دونیمه در راهرو قلعه نویی اعتراض شدیدی به مهدی سید علی داور بازی کرد و اعتقاد داشت که پنالتی گرفته شده علیه تراکتور اشتباه بوده‌ است.
* هواداران فولاد که در ورزشگاه حضور داشتند دقیقه ٨٠ ورزشگاه را ترک کردند.

بانک ورزش بازدید : 107 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یونیورسال مقابل چین قرار گرفته است.

* تیم ملی با ترکیب سپهر محمدی، محمد کشاورز، حمید احمدی، محمد طیبی و محمد کشاورز بازی را آغاز کرد.



* با شروع بازی و بعد از دو پاس بازیکنان چین، محمد طاهری توپ‌ربایی کرد و موفق شد ثانیه 8 گل اول ایران را با شوت پشت محوطه به ثمر رساند.

* دومین گل ایران در دقیقه 6 روی پاس پای تیر احمدی به علی‌اصغر حسن‌زاده و ضربه بغل پای این بازیکن به ثمر رسید.

* دقیقه 17 لاب زیبای توپ توسط علیرضا وفایی از کرنر را احمدی با شوت روی پا به کنج دروازه چین زد و گل سوم ایران را به ثمر رساند.

* 30 ثانیه به پایان نیمه اول شوت طیبی به تیرک عمودی دروازه چین خورد.

* نیمه نخست این بازی با حساب 3 بر صفر به سود تیم ملی فوتسال ایران به پایان رسید.

* محمد کشاورز کاپیتان ایران از توپ‌گیری محمدرضا سنگ‌سفیدی استفاده کرد و با یک ضربه بغل پای فنی توانست گل چهارم ایران را در دقیقه 26 بزند.

* ثانیه‌هایی بعد از گل چهارم، سنگ‌سفیدی با نفوذ از سمت چپ زمین دوباره در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاس او پنجمین گل ایران با شوت طیبی به ثمر رسید.

* دقیقه 28 دریبل بازیکن چین و پاس به عقب طیبی را کشاورز با شوت محکم و سر ضرب به طاق دروازه چین زد تا ششمین گل برای ایران ثبت شود.

* دریبل ریز قدرت بهادری در سمت راست زمین و شوت پای چپ او تیم ملی ایران را در دقیقه 32 به گل هفتم رساند.

* تیم ملی ایران در دقایق پایانی می‌توانستند به گل‌های بیشتری برسند که عملکرد دروازه‌بان چین مانع از گلزنی ملی پوشان ایران شد.

* این بازی با پیروزی 7 بر صفر ملی پوشان فوتسال ایران به پایان رسید.



تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا موفق شده بود تیم ملی اردن را با حساب 6 بر صفر شکست دهد. شاگردان محمد ناظم‌الشریعه در سومین و آخرین مسابقه‌شان در مرحله گروهی ساعت 15 روز یکشنبه مقابل تیم ملی عراق قرار می‌گیرند

بانک ورزش بازدید : 124 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، آقای گل فعلی لیگ بعد از اینکه در دو بازی اخیر پرسپولیس برابر ذوب آهن و سپاهان در گل زدن ناکام مانده بود موفق شد در دقیقه 13 قفل دروازه سلیمی را باز کند.

این گل طارمی علاوه بر اینکه به دو هفته ناکامی او در گل زدن پایان داد، رکورد گلزنی او به تیم های اهوازی لیگ را نیز حفظ کرد تا او در این فصل پنجمین گل خود را نیز به تیم های اهوازی بزند. طارمی با به ثمر رساندن 12 گل فاصله خود با جدی ترین رقیبش در جدول گلزنان را نیز به 4 گل رساند.

بانک ورزش بازدید : 234 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

  ساعت 22:30 هفتم تير گذشته ناگهان شليک هاي متعدد از سلاح هاي گرم در ابتداي خيابان رسالت ۴۰ مشهد، سکوت شب را شکست و شهروندان براي فرار از اصابت گلوله، هراسان به اين سو و آن سو مي گريختند.

گلوله ها که از سلاح هايي مانند کلاشينکف و کلت کمري به شيوه گانگسترهاي غربي شليک مي شد ۳ تن را خون آلود نقش بر زمين کرد. ضاربان در حالي که همچنان به شليک هاي متعدد خود روي جواني که از چنگ آنان گريخته بود، ادامه مي دادند سوار يک دستگاه پژوي ۴۰۵ شدند و فرار کردند.

شهرونداني که به خاطر ايجاد رعب و وحشت تيراندازان خشن، هنوز مات و مبهوت مانده بودند ماجرا را به پليس ۱۱۰ گزارش کردند و بدين ترتيب با انتقال مجروحان حادثه به مرکز درماني، تحقيقات در اين باره آغاز شد.

چند ساعت بعد از ماجراي تيراندازي، فردي که مدعي بود از چنگ گروگانگيران مسلح گريخته است خود را به ماموران کلانتري طبرسي جنوبي معرفي کرد و گفت: «تيراندازان خشن مرا به گروگان گرفته بودند و قصد اخاذي ده ها ميليوني را داشتند که من هم با يکي از دوستانم تماس گرفتم، اما آن ها هر دو نفر ما را به گروگان گرفتند.

وي ادامه داد: زماني که در چنگ گروگانگيران بوديم ناگهان هر دو نفرمان فرار کرديم ولي آن ها به سمت ما و مردم تيراندازي کردند که دوستم با اصابت چند گلوله مجروح شد.

چند روز بعد گروهي مشترک از کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي و اطلاعات و امنيت خراسان رضوي با انجام يکسري رصد پليسي و اطلاعاتي، پاتوق و محل اختفاي عوامل تيراندازي و گروگانگيري را در منطقه خواجه ربيع شناسايي کردند و اين مکان را به محاصره درآوردند. با توجه به حساسيت ماجرا و احتمال درگيري مسلحانه، قاضي پرونده نيز شبانه در محل مذکور حضور يافت و به نظارت اين عمليات پرداخت.

اين در حالي بود که متهمان به هشدارهاي پليس براي «تسليم شدن» توجهي نکردند و به سمت نيروهاي انتظامي آتش گشودند. در اين ميان ناگهان صداي شليک چند گلوله از داخل ساختمان به گوش رسيد و يکي از متهمان نيز از طبقه دوم ساختمان به خيابان پريد و فرار کرد اما وي در يک تعقيب و گريز طولاني و زماني که به اخطارهاي هشداردهنده توجه نکرد مورد اصابت گلوله پليس قرار گرفت و مجروح شد.

همزمان با انتقال اين مجروح به بيمارستان، مشخص شد که يکي از افراد داخل ساختمان نيز بر اثر اصابت گلوله کشته شده است اما يک زن و متهمان ديگري در اين مخفيگاه به دام افتادند. گزارش خراسان حاکي است: بررسي هاي قضايي نشان مي داد اعضاي فراري باند گانگسترها از افراد خطرناک و مسلحي هستند که احتمال مي رفت با اقدامات مجرمانه خود، جان مردم را به خطر اندازند؛ بنابراين، قاضي پرونده از نيروهاي اطلاعات سپاه پاسداران خواست براي دستگيري متهمان فراري همکاري کنند. به همين خاطر نيروهاي سپاه در يک عمليات هماهنگ و اطلاعاتي و طي ۱۵ دقيقه درگيري مسلحانه با گروگانگيران آنان را در جاده خلق آباد به دام انداختند و در حالي که تيراندازان خشن همچنان به شليک هاي رگباري خود ادامه مي دادند ماموران مرد ۵۰ ساله و زن جواني را که مجروح شده بودند دستگير کردند.

در ادامه اين عمليات نيز متهم ۳۵ ساله ديگر اين پرونده هم با رصدهاي اطلاعاتي ماموران معاونت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در شمال کشور به دام افتاد. با اعترافات صريح آنان، «قاضي حيدري» در حالي اتهام محارب را به ۲ تن از عاملان اصلي پرونده معروف به گانگسترها تفهيم کرد که يکي ديگر از متهمان همچنان متواري بود. بنابراين گزارش، تحقيقات پليسي و اطلاعاتي در اين باره ادامه داشت تا اين که آخر هفته گذشته، آخرين متهم اين پرونده نيز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي خراسان رضوي و در عمليات دستگيري باند سرقت به دام افتاد که بازجويي از وي نيز آغاز شده است.

بانک ورزش بازدید : 141 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

در پي اعلام و مراجعه حضوري مردم به مقر پليس، مبني بر يک مورد ايجاد مزاحمت برای عموم شهروندان با عناوين مختلف به ويژه ايجاد رعب و وحشت توام با خشونت توسط دو نفر، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان پاوه درادامه عنوان كرد: دو نفر متهم به علت استعمال مواد مخدر از حالت طبيعي خود خارج و اقدام به قدرت نمايي و رعب و وحشت کرده كه با حضور به هنگام و مقتدرانه پليس دستگير شدند.

گفتني است؛ دربازرسي بدني از آن ها ۵ سانت مواد مخدر از نوع هروئين کشف شد و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.

سرهنگ اسدي در خاتمه ضمن تقدير از مشاركت مردم در ايجاد نظم و امنيت، تاكيد کرد: استعمال مواد مخدر، بستر و زمينه لازم براي ارتكاب ساير جرائم را به وجود مي آورد كه بايد اقدامات پيشگيرانه از اين مسئله اجتماعي در دستور كار همه نهادها قرارگيرد.

بانک ورزش بازدید : 322 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

بعد از  وقوع چند مورد نزاع، چاقو کشی و راه بندان در هفته گذشته که به شدت افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد،  مسئولان قضایی و انتظامی اقداماتی را در راستای کنترل این گونه اتفاقات انجام دادند که بارزترین آنها دستگیری ۵ متهم به شرارت و اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به این نوع جرائم بود.

به گزارش شارنیوز این اتفاقات و بازتاب آن در رسانه ها و به ویژه در شبکه های اجتماعی موجب تشکیل جلسه شورای تامین سقز  شد که خروجی آن شدت عمل در برخورد با متخلفان و دستگیری کسانی بود که به شکلی در بر هم زدن آرامش عمومی نقش داشتند.

فرمانده انتظامی سقز  در گفتگو با خبرگزاری فارس خبر از بازداشت ۵ نفر در این راستا داد و گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با ارازل و اوباش و دستگیری مخلان نظم و امنیت که طی چند روز گذشته با بسیج تمام نیروها و امکانات در این شهرستان ۵ شرور که با قمه و عربده‌کشی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، دستگیر و پس از تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

دادستان جدید سقز هم که از ابتدای همین هفته کار خود را با چالشی اساسی آغاز کرده است به کردپرس گفت: حضور بموقع و قاطع ضابطین قضایی (پلیس) در صحنه جرم نقش موثری در جلوگیری از گسترش اقدامات مخل امنیت و دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش دارد، لذا تقویت این حوزه نیز مدنظر بوده است

میرزانژاد اظهار داشت: تصمیمات قاطعی برای برخورد با ناامن کنندگان جامعه اتخاذ شده که از جمله می توان به تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اراذل و اوباش خصوصاً چاقوکشی، رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ها، صدور حکم با حداکثر مجازات، افزایش مدت زمان بازداشت موقت، اجرای طرح های ضربتی و… اشاره نمود.

وی خاطرنشان کرد: تربیت خانوادگی و ارزش های فرهنگی در روحیه جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و لذا از خانواده ها، نخبگان، معتمدین، روحانیون معزز، اصحاب رسانه و نهادهای فرهنگی و آموزشی انتظار داریم در مقوله پیشگیری از جرم، افزایش صعه صدر و ترویج رفتارهای قانونمند، مقابله با اراذل و اوباش دستگاه های قضایی و انتظامی را یاری نمایند.

دادستان سقز با هشدار جدی نسبت به هر گونه تحرکات غیرقانونی و ناامن کننده فضای جامعه، از افراد خاطی خواست دست از این مسائل برداشته و به دامن قانون برگردند و به قوانین و مقررات تمکین نمایند زیرا از این پس کوچک ترین اغماضی برای برخورد با رفتارهای غیرقانونی نخواهیم داشت.

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 206
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1,307
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,658
  • بازدید ماه : 2,658
  • بازدید سال : 41,435
  • بازدید کلی : 572,890