loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 107 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، گوتزه که گل برتری ژرمن ها در فینال جام جهانی 2014 برابر آرژانتین را به ثمر رساند، در فصل جاری تنها 12 بازی برای بایرن انجام داده است. البته او در مقطعی به دلیل مصدومیت به دور از میادین بود؛ هرچند که پس از بازگشت نیز نتوانسته جایگاه ثابتی درترکیب اصلی بایرن پیدا کند.

یواخیم لو، سرمربی آلمان ها که گوتزه را به تیم ملی دعوت کرده است، در نشست خبری امروز خود به حمایت از این بازیکن پرداخت و گفت:" من برای یورو 2016 روی گوتزه حساب ویژه ای باز کرده ام. او بازیکن بسیار مهمی برای آلمان است و می دانم او چه توانایی هایی دارد. تلاش و تعهد گوتزه در تیم ملی بالاست و او بخش مهمی از برنامه های من محسوب می شود. ماریو تکنیک و مهارت خارق العاده ای دارد. او می تواند نتیجه یک بازی را به تنهایی تعیین کند."

بانک ورزش بازدید : 81 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

محمدرضا عباسی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط بحرانی تیمش می گوید: اگر بگویم نگران نیستم، دروغ گفته ام اما به آینده بسیار امیدوار هستم. من به اعضای تیم سیاه جامگان و به ویژه کادرفنی تیم ایمان دارم و می دانم که از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. از ابتدای فصل گفته ام در لیگ برتر می مانیم و الان هم حرفم را تغییر نمی دهم و می گویم به هدفی که برای سال اول حضور در لیگ برتر داشته ایم، می رسیم.

او درباره احتمال برکناری فرهاد کاظمی با ادامه نتایج ضعیف عنوان می کند: به هیچ عنوان چنین مساله ای در ذهن ما نیست. بگذارید خیال همه را راحت کنم. حتی اگر به لیگ یک هم سقوط کنیم، فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان می ماند و دوباره تیم را لیگ برتری می کند.

مالک باشگاه سیاه جامگان در ادامه به مشکلات مالی تیمش اشاره می کند: همه باشگاه ها مشکلات مالی دارند اما با این وجود ما به عنوان یک باشگاه خصوصی عملکرد خوبی داشتیم. تاکنون توانسته ایم درصدهای قابل توجهی به بازیکنان بدهیم و اکنون هم به نفرات آپارتمان دادیم تا مشکلشان حل شود.

بانک ورزش بازدید : 94 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ایرانی هفه بدی را گذراندند. سپاهان در خانه بدترین نتیجه را گرفت و برابر لوکوموتیو ازبکستان شکست خورد، تراکتورسازی هم دیگر تیمی بود که این هفته شکست خورد وتنها ذوب آهن بی شکست به یک تساوی دیگر رسید.

 

 

 

 

به این ترتیب 4 برد ایرانی ها در لیگ قهرمانان بدون تغییر ماند و باعث شد ایران از رده نخست به رده سوم سقوط داشته باشد.

 

در حال حاضر کره ای ها موفق ترین باشگاه در لیگ قهرمانان بودند و چینی ها در رده دوم قرار گرفتند.

 

همچنین نمایش ضعیف تیم های اماراتی و عربستانی نیز جالب توجه است.

 

 

بانک ورزش بازدید : 89 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)
به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش که شاگردانش را برای جدال با هند آماده می کند هم زمان با سالروز سقوط دردناک هواپیمایی لوفتانزا و درگذشت حسین جوادی و میلاد اسلامی دو خبرنگار ایرانی حاضر در بین مسافران این هواپیما در جمع شاگردانش ابراز امیدواری کرد که جهان دیگر شاهد این گونه اتفاقات تلخ نباشد.

کی روش قبل از برپایی یک دقیقه سکوت برای این دو عزیز از دست رفته و همچنین ابراز هم دردی با مردم بروکسل در جمع شاگردانش گفت:«سانحه هوایی پارسال برای ما خیلی تلخ بود. هنوز با گذشت یک سال از این اتفاق ناراحت و شوک زده هستم. همین طور اتفاق تلخی که دیروز در بلژیک رخ داد، متاسفانه در جهانی زندگی می کنیم که باید هر روز منتظر شنیدن یک اتفاق و خبر تلخ باشیم».



او ادامه داد:«از دست دادن دو تن از بچه های خوب رسانه واقعا آسان نبود.همگی به اتفاق کادر فنی ، بازیکنان و همه مردم باید دعا کنیم که دیگر شاهد این اتفاقات تلخ در دنیا نباشیم علی الخصوص اتفاق تلخی که در بلژیک افتاد و باز هم اسیر تروریسم شدیم.باید دعا کنیم برای از دست رفته ها و خانواده های آنها همین طور خانواده های خودمان که این اتفاقات را نبینند چون همه استحقاق دارند که در صلح زندگی کنند .همه مردم با ادیان های مختلف نیاز به این صلح دارند و این دعاهای ما می تواند زمینه را برای دیدن جهانی بدون جنگ ، تروریسم و خونریزی هموار کند».

کی روش در پایان گفت:« بار دیگر یاد و خاطره میلاد اسلامی و حسین جوادی را زنده نگه می داریم و از خداوند برای روح آنها طلب آمرزش می کنیم همین طور برای قربانیان حوادث تروریستی اخیر که باعث تلخ شدن کام همه مردم دنیا از جمله ما و ایرانی های خونگرم شدند».

 

بانک ورزش بازدید : 90 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که بعد از شکست در دربی مادرید، با یک بحران موقتی روبرو شدند، در دیدار امشب برابر سلتا نمایش قدرتمندانه ای داشتند تا با روحیه مناسب برای دیدار با رم در چمپیونزلیگ آماده شوند.
رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 9 می توانستند به گل برسند اما حضور به موقع جانی، مانع از گلزنی کریس رونالدو ‏شد. 4 دقیقه بعد نوبت سلتاویگو بود تا روی دروازه رئال خطرساز شود و تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش برود اما ضربه سر ‏یاگو آسپاس را کیلور ناواس به زیبایی دفع کرد.‏


برتری رئالی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 22، ایسکو می توانست گل اول بازی را به نام خود کند اما این بار دروازه بان سلتا بود ‏که اجازه باز شدن دروازه را نداد.‏
برتری رئال بر توپ و میدان ادامه داشت؛ هرچند دفاع فشرده سلتا، اجازه نزدیک آنها به دروازه را نمی داد؛ تا اینکه در دقیقه 41، ‏سرانجام رئال به گل رسید. بعد از اینکه بلانکو ضربه سر کاسمیرو را به کرنر فرستاد، ایسکو توپ را روی دروازه ارسال کرد و این ‏بار په په با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.‏
در دقایق باقی مانده رئالی ها می توانستند بار دیگر به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. ‏
رئال نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 50، به گل دوم رسید. رونالدو که روی پاس سرخیو راموس صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی، کار را تمام کرد.
حملات رئال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 58، رونالدو یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. این بار روی یک ضربه آزاد بود که ستاره پرتغالی، توپ را به زیبایی از روی دیوار دفاعی حریف عبور داد و حساب کار را 3-0 کرد.


بازیکنان سلتاویگو خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 62 یکی از گل های خورده را جبران کردند. یاگو آسپاس روی پاس گومز در موقعیتی تک به تک با ناواس قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، اختلاف را به دو گل کاهش داد.


اما تنها دو دقیقه بعد، رونالدو هت تریکش را کامل کرد تا بار دیگر اختلاف به سه گل افزایش پیدا کند. روی یک حرکت هماهنگ از بازیکنان رئال، در نهایت ایسکو توپ را در دهانه دروازه به رونالدو رساند و هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.
این گل هم از شدت حملات رئالی هاکم نکرد و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، رونالدو در دقیقه 76 گل چهارم خود را به ثمر رساند. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که رونالدو بالاتر از گیدتی، توانست با ضربه سر، دروازه سلتا را باز کند.


یک دقیقه بعد، خسه حساب کار را 6-1 کرد. مهاجم رئال که در محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مایو، با یک شوت تماشایی، گل ششم را به نام خود کرد.
در نهایت در دقیقه 81، گرت بیل که در نیمه دوم به بازی رفته بود، با شوتی دیدنی، گل هفتم را به ثمر رساند تا در پیروزی درخشان تیمش نقش داشته باشد. در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

بانک ورزش بازدید : 707 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه اولین همایش ملی پلیس، مشاوره و روانشناسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس در مورد پخش فیلمی از اراذل اوباش مازندران در شبکه‌های اجتماعی و عملکرد پلیس در قبال این افراد اظهار داشت: فیلمی از اراذل و اوباش در شبکه‌های مجازی پخش شد که این فیلم مربوط به مدتها قبل بود که نیروی انتظامی بعد از انتشار این فیلم نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام کرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: تعدادی از این اراذل و اوباش دستگیر و تعدادی فراری هستند که به نظر میرسد در روزهای آینده دستگیری این افراد انجام شود.
 
سردار اشتری ادامه داد: این افراد در یک محل اختصاصی اقدام به عرض اندام کرده بودند.
 
وی گفت: مأموران نیروهای انتظامی به محض مشاهده و با توجه به انعکاس خبری اقدام لازم را انجام دادند.
 
این مقام ارشد ناجا به مردم اعلام کرد که می‌توانند با شماره تلفن 110 نسبت به اعلام این موارد به مراکز پلیس اقدام کنند که اگر نمونه‌ای باشد مراتب به پلیس سریعاً اقدام خواهند کرد.
 
این مقام ارشد نیروی انتظامی تصریح کرد: ما کمترین تحرک در جامعه از اینگونه افراد را داریم و بیشترین اقدامات را با همکاری قضایی در این زمینه انجام می‌دهیم.
 
فرمانده ناجا در پاسخ به سؤالی در مورد انتشار فیلم‌هایی از اشتباهات مأموران ناجا اظهار داشت: بخشی از این فیلم‌هایی که امروز به نمایش گذاشته می‌شود شاید مربوط به چند سال گذشته باشد که شناسایی لازم شده و برخورد نیز صورت گرفته و پرونده نیز مشخص است.
 
سردار اشتری اعلام کرد: ناجا با هرگونه ناهنجاری، برخورد سریع و قاطع داشته و دارد که اگر مأموران نیز کوتاهی کنند سریعاً برخورد می‌کنیم.
 
وی افزود: با کسانی که اینگونه فیلم‌ها را توزیع و انعکاس دهند نیز برخورد لازم صورت می‌گیرد.
 
سردار اشتری در خصوص مأموران انتظامی سبزوار و عملیات تعقیب و گریزی که به مرگ متهمان منجر شد، اظهار داشت: هنوز نتیجه دادگاه رسماً اعلام نشده است؛ این مأموران با حکم قضایی و هماهنگی در حال تعقیب متهمان بودند و با توجه به سوابق متهمان و در حین دستگیری تیراندازی کردند؛ در حال رسیدگی به موضوع هستیم و انشاالله با همکاری دستگاه قضایی نتیجه اعلام می‌شود.
 
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، وضعیت امنیت در مرزها را خوب ارزیابی کرد و گفت: در مرزها و شهرهای مرزی وضعیت ما بسیار خوب است و امیدواریم با این نظم و امنیت انتخاباتی با کمال آرامش داشته باشیم؛ حضور باشکوه مردم نیز امنیت را تأمین می‌کند.  
 
سردار اشتری به آمادگی ناجا در خصوص انتخابات پرداخت و اظهار داشت: ناجا از ماه‌های گذشته در راستای وظیفه خود برای امنیت انتخابات جلساتی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف برگزار کرده و آمادگی برگزاری انتخابات در بخش امنیت را داراست.
 
وی تأکید کرد: 250 هزار نفر برای بخش امنیت انتخابات به کارگیری شده‌اند که با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح از سازمان های دیگر نیز استفاده خواهیم کرد.
 
این مقام ارشد انتظامی کشور اعلام کرد: ناجا در فضای مجازی نیز تحرکات را رصد کرده و با هر چه خلاف باشد با همکاری دستگاه قضایی برخورد لازم را انجام خواهد کرد.
 
وی در مورد نصب دوربین در مراکز پلیس گفت: بنای ما این است که تمامی مراکزی که پلیس در حال خدمت و خدمت‌رسانی به مردم است دوربین داشته باشند و امیدواریم اگر بودجه لازم تأمین شود، سال آینده بخش اعظمی از مراکز ما به دوربین مجهز شوند.
 
 

بانک ورزش بازدید : 204 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

دادخدا سالاری در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به دستگیری 5 نفر از اعضای باند شرارت اظهارکرد: اعضای این باند از مدت‌ها قبل فعالیت‌های مجرمانه خود را شروع کرده بودند که با تلاش عوامل پلیس آگاهی ناجا این افراد دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در ادامه افزود: از اعضای این باند یک قبضه سلاح کلت کمری، دو دستگاه بیسیم دستی و تجهیزات پلیسی کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: همچنین اعضای این باند به جعل کارت های شناسایی اقدام می کردند و دارای سوابق متعددی از جمله شرارت، ضرب و شتم ، ایجاد مزاحمت، زورگیری و سرقت هستند.

سالاری تاکیدکرد: دستگاه قضایی استان به صورت قاطع و قانونی با باندهای شرارت برخورد خواهد کرد.

بانک ورزش بازدید : 107 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)
تکنولوژی به کل در رابطه با پیشرفت است. گاه این پیشرفت ناچیز و کم اهمیت تلقی می شود، ولی گاهی نیز تحول و عصری جدید پیش روی می گذارد. در سال 2015 بدون شک تحولات بزرگی شاهد بودیم و برخی از جالب ترین گجت ها را در این سال از نظر گذراندیم.


به گزارش «آی تابناک»، در این سال برخی از گجت های پیشین شاید برای همیشه به تاریخ پیوستند، برخی ایده های جدید و جالب متولد شدند و تعداد زیادی از دستگاه ها و گجت هایی که اکنون روزمره از آنها استفاده می کنیم، معرفی و وارد بازار شدند. در اینجا نگاهی می کنیم به مهمترین و جالب ترین این گجت ها در سال 2015.

دستگاه سرفیس بوک در واپسین ماه های سال 2015 برای همه یک شگفتی به بار آورد. این لپ تاپ که از خط تولید سری سرفیس مایکروسافت معرفی و روانه بازار شد، با مکانیزم جدید خود به شکلی واقعی مرز میان لپ تاپ و تبلت را – که پیش از این دستگاه سرفیس آن را تا حد زیادی مبهم کرده بود – پاک کرد و توانست مفهومی جدید از گجت در سال 2015 را خلق کند.

 

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

ساعت هوشمند Galaxy S2 یک نمونه خلاقانه در حوزه خود برای سال 2015 بود. ساعت هوشمندی مجهز به سیستم عامل Tizen که اپلیکیشن های آن دور صفحه مدور این ساعت چیده شده اند و با مکانیزم ساده و جالبی – چرخاندن صفحه برای انتخاب آنها – یک ساعت هوشمند متفاوت را خلق کرده است. این مکانیزم قابلیت جدید برای انتخاب از میان چندین آیکون کوچک بدون اشتباه و خطا در انتخاب را فراهم کرده است. هرچند Tizen هنوز از فقر اپلیکیشن نسبت به اندروید و iOS رنج می برد، به باور بسیاری این ساعت هوشمند، یکی از بهترین نمونه های سال 2015 بوده است.
 

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

تلویزیون اپل یا Apple TV تقریبا سه سال مورد غفلت واقع شد، ولی آخرین و جدیدترین مفهوم به دست داده شده از این تلویزیون شامل خلاقیت ها و امکانات جدید و جالب است. واسط کاربری تر و تازه و متفاوت، کنترلر مجهز به Siri و سیستم عامل tvOS اپل از جمله این ایده های جدید هستند.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

سری نکسوس در سال 2014 موفق نشد، در میان بهترین اندرویدهای سال جایی داشته باشد. نکسوس 6 هوشمند خوبی بود، ولی به قدری بزرگ بود که نتوانست چندان توجهات را به خود جلب کند. در سال 2015 نکسوس 6 پی – Nexus 6P – بار دیگر نشان داد که گوگل همچنان قادر به ساخت یک هوشمند فوق العاده است. این هوشمند همچنین موفقیت بزرگی برای هوآوی به عنوان اولین برند چینی که قدم در خط نکسوس گذاشت، بود.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

پرنده های کوچک بدون خلبان یا همان Drone ها که امروز به شکلی هوشمند متحول شده اند، همانند دستگاه های واقعیت مجازی در سال 2015 روزهای جذابی داشته اند. شرکت هایی نظیر DJI و Yuneecدر تلاش برای تبدیل این دستگاه های کوچک هوانوردی به چیزی هستند که هر شخصی قادر به داشتن یکی از آنها باشد. با یک کنترلر بسیار ساده، دوربینی دقیق و فوق العاده و قابلیت هایی نظیر Follow me، پرنده Typhoon شرکت Yuneec یکی از بهترین پرنده های سال 2015 بوده است.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

وقتی سامسونگ اقدام به انتشار Galaxy View همان تبلت 18.4 اینچ خود کرد (آیا نام این دستگاه را می توان تبلت گذاشت؟) بسیار متعجب شده و پرسیدند: چرا؟ اما بعد از آنکه بررسی هایی با تجربه نزدیک این دستگاه صورت گرفت، بسیاری از این پرسش خود پشیمان شدند. این دستگاه قرار نیست به عنوان یک تبلت معمول مورد استفاده قرار بگیرد، بلکه این یک تلویزیون همراه است.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

هنوز بسیاری از لپ تاپ های Chromebook چیز زیادی نمی دانند و بسیاری از خرید آنها طفره می روند؛ اما سال 2015 این طرز تفکر تا حد زیادی تغییر کرد و دستگاه Dell Chromebook 13 در این تحول نقشی اساسی داشت. تا قبل از اینکه شرکت دل اقدام به ساخت این دستگاه جذاب و صیقلی پیچیده در فیبر کربن کند، خرید یک کروم بوک به معنی دور ریختن پول برای یک نصفه رایانه یا یک رایانه لوکس با مصرف معمولی بود. دل با این دستگاه این شکاف را پر و سیستم عامل Chrome OS را تبدیل به یک سیستم عامل کاملا کاربردی کرد.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

گاه باید مشخصات سخت افزاری غول پیکر را فراموش کرد و درگیر یک دستگاه ساده اما جذاب شد. هوشمند Moto G موتورولا یک هوشمند فوق العاده با بهای 180 دلار – بین 650 تا 700 هزار تومان در بازار ایران – است. این هوشمند، یکی از بهترین هوشمندهای رده متوسط – اگر نه پایین – است که می توانید بخرید. این دستگاه در سال 2015 موتورولا اقدام به ضد آب کردن تمام دستگاه کرده و باتری و طراحی آن نیز شاهد پیشرفتی چشمگیر بوده است.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

شاید یکی از پر سر و صدا ترین گجت های سال 2015 ساعت هوشمند اپل بود؛ هوشمندی که به شدت خود را متمایز از سایر ساعت های هوشمند اندروید کرد؛ اما اپل به هیچ وجه در فروش نسل اول این ساعت هوشمند موفق نبوده و به همین جهت اگر سعی در خرید نسخه ای از آن دارید، بهتر است تا ماه مارس 2016 و ورود نسل دوم آن صبر کنید.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

به عقیده حرفه ای ها، به جز موضوع باتری و عمر پایین آن، جای هیچ شکایت و شکوه ای از دوربین فوق العاده سونی A7r مارک دو نیست. این دوربین را قهرمان عکاسی در نور کم می دانند که البته قادر به ثبت تصاویر به شکلی فوق العاده تحت هر شرایط دیگری نیز هست. سونی برای مدت زمانی طولانی، از بهترین سازندگان سنسورهای دوربین عکاسی است و قلب و روح خود را در این دوربین دیجیتال جای داده است.

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015

همه گجت هایی که در این فهرست دیدید، اکنون قابل تهیه و خرید از بازار هستند، ولی هولولنز مایکروسافت از این قاعده مستثناست؛ اما به هیچ وجه نمی توان این گجت را از فهرست بهترین گجت های 2015 حذف کرد. در مورد هولولنز چیزهای زیادی می توان گفت، ولی در اینجا بهتر است، به احترام هولولنز مایکروسافت – تلفیقی از واقعیت و مجاز – سکوت کرد!

برترین و جالب ترین گجت های سال 2015
 
بانک ورزش بازدید : 122 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

مسال وعده و خبرهای بسیاری مبنی بر تولید سیستم ها و دستگاه های نوین تلکنولوژیکی از سوی ابرقدرت های فن آوری جهان به گوش رسیده است که تنها در سال 2015 میلادی باید انتظار آنها را کشید.

خبرنگاران نشریه ی "Business Insider " اطلاعاتی درباره ی این فن آوری های نوین منتشر کرده است که ما توجه شما را به مشاهده ی آن جلب می نماییم.

 

ساعت هوشمند اپل "Apple Watch "

 

ساعت هوشمند کمپانی اپل در اویل سال 2015 میلادی وارد بازار خواهد شد. این ساعت نخستین محصول از مجموعه ی محصولات جدید طراحی شده کمپانی اپل است که حاصل تلاش آقای "تیم کوک" مدیرعامل اجرایی این کمپانی می باشد. هنوز اطلاعات جامع و کاملی درباره ی ویژگی های ساعت جدید در دسترس نیست.

سیب گاز زده ی دنیای تکنولوژی به شدت در حال فعالیت بر روی طراحی و ساخت ساعت های هوشمند خود است و به همین دلیل اطلاعات بیشتر در این زمینه تنها در سال جدید 2015 به گوش علاقه مندان خواهد رسید.

 

ویندوز جدید "Windows 10 "

 

ویندوز 10 برای جایگزینی نسخه ی ویدنوز 8 به بازار خواهد آمد.

کمپانی ماکروسافت در پاییز امسال از سیستم عامل جدید ویندور رونمایی کرد. برخی جهش شماره ای 8 به 10 را به شوخی، عدم توانایی شمردن مسئولان و مدیران ماکروسافت تلقی می کنند.

سیستم عامل جدید برای کار با تمامی دستگاه ها منجمله انواع تلفن های هوشمند، لب تاپ،رایانه و حتی "Xbox " ساخته شده است. همچنین به کمک ویژگی "Continuum "، می توان اینترفیس و نمای ویندوز را بسته به اندازه ی صفحه ی نمایش، به صورت قابل دلخواه تغییر داد.

ویندوز 10 هنوز به اصطلاح، خام است و گفته می شود و فعالیت ها بر روی بهبود آن همچنان ادامه دارد. گفته می شود، پخته شدن و رسیدن این سیستم عامل جدید تا اواخر سال 2015 میلادی به طول خواهد انجامید.

 

برنامه های بزرگ سامسونگ بر روی "Galaxy S6 "

 

غول کره ای دنیای تکنولوژی قول داده است تا از ابرتلفن هوشمند سری گالکسی با نام "Galaxy S6 " در اوایل سال 2015 پرده برداری کند. تا به امروز اطلاعات دقیقی درباره ی این محصول منتشر نشده است ولی بر اساس برخی از اخبار بازار، این محصول تحولی در تاریخ ساخت تلفن های هوشمند سری گالکسی خواهد بود.

 

یک ساعت هوشمند دیگر از کمپانی سامسونگ

 

با این که کمپانی سامسونگ در سال جاری میلادی اقدام به طراحی، تولید و عرضه ی 6 تلفن هوشمند نموده است ولی همچنان خبرهای فراوانی از آزمایش و بررسی های جدید بر روی میکرورایانه های مچی از سوی این کمپانی به گوش می رسد.

در هر صورت، تا به امروز هیچ یک از ساعت های هوشمند کمپانی سامسونگ مورد تعریف و تمجید کاربران واقع نشده است. شاید طراحی و تولید ساعت هوشمند جدید در سال 2015 بتواند این موقعیت را تغییر دهد.

 

بازهم سامسونگ و این بار، تلفن های هوشمند انعطاف پذیر

 

مدتی پیش این کمپانی اعلام کرده بود که در سال 2015 میلادی، صفحه های نمایش انعطاف پذیر را به تولید انبوه خواهد رساند. همچنین در اواخر همین سال نیز سامسونگ وعده داد که نخستین تلفن های هوشمند انعطاف پذیر را وارد بازار خواهد کرد.

 

تبلت های کوچک ماکروسافت "Surface-mini "

 

آیا مدل کوچک تبلت های ماکروسافت به بازار خواهد آمد؟

کمپانی آقای "بیل گیتس" از همان نخست قرار بود مدل کوچک و یا به اصطلاح مینی تبلت های سری سرفیس را نیز در بهار 2014 روانه ی بازار کند ولی این تصمیم دستخوش تغییرات قرار گرفت و بدین ترتیب، به جای مدل مینی، مدل سایز اورجینال "Surface Pro 3 " وارد بازار شد.

در هر صورت گفته می شود که هنوز پروژه ی تولید "Surface Mini " فراموش نشده و بر روی میز کار این کمپانی قرار دارد و می توان در نیمه دوم سال 2015 به انتظار تلاش دوم تولید آن نشست.

 

بزرگترین آیپد "iPad Pro "

 

کمپانی خبری "Bloomberg " اعلام کرد که اپل به شدت در حال فعالیت بر روی تبلت جدید خود می باشد. مهمترین ویژگی این تبلت، سایز بزرگ 12 اینچی صفحه ی نمایش آن است. با این که تا به امروز از دیگر ویژگی های "iPad Pro " خبری گزارش نشده است ولی گفته می شود که فروش آن از اوایل سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

 

نسخه ی جدید "HTC One "

 

کمپانی HTC با عرضه ی تلفن های هوشمند سری "HTC One " در سال 2013 میلادی، تلفن های به اصطلاح اندرویدی را وارد عصر نوینی کرد. این تنها تلفنی بود که می توانست هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاط هسته ی درونی با آیفون رقابت کند. مدل دوم این سری نیز در بهار امسال تولید شد و مدل سوم از این سری نیز حدودا تا ماه مارس یا آوریل سال 2015 میلادی وارد بازار خواهد شد.

 

نمایشگر سربند واقعیت مجازی "Oculus Rift "

 

عینک های نمایشگر سربند واقعیت مجازی "Oculus Rift " هنوز در حال پیشرفت و بهبود هستند. این عینک به قدری مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بود را شگفت زده کرد که او بلافاصله این کمپانی را با جایش به قیمت 2 میلیارد دلار خریداری نمود. نخستین سری از این عینک ها تا اواخر سال 2015 میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

گفته می شود که این عینک ها نخست برای عاشقان بازی یا به اصطلاح، گیمرها اختصاص خواهد داشت ولی با گذر زمان به ابزاری راحت برای گفتگوهای آنلاین، چت، اینترنت، مشاهده ی فیلم و حتی سفرهای مجازی برای همه ی کاربران تبدیل خواهد شد.

 

عینک های واقعیت مجازی "Sony "

 

عینک های نمایشگر سربند واقعیت مجازی ساخت کمپانی "Sony "، یک تلاش قدرتمند برای ورود به بازار دنیای واقعیت مجازی از سوی این کمپانی است. این عینک ها مختص "PlayStation 4 " طراحی و به تولید رسیده و به احتمال فراوان تا تا پایان سال 2015 میلادی وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

 

نسخه ی لمسی "Microsoft Office " برای ویندوز

 

ماکروسافت در سال جدید وعده داده است تا بسته ی کامل "Microsoft Office " را تحت بازسازی اساسی قرار دهد. این کمپانی در تلاش است تا یک برنامه ی به اصطلاح، تاچ برای کاربران نسخه ی جدید ویندوز بر روی رایانه ها، لب تاپ ها و تبلت های لمسی، طراحی نماید. این برنامه از لحاظ ظاهری شبیه به نسخه ی مخصوص آیپد است و گفته می شود که همزمان با ویندوز جدید به بازار عرضه خواهد شد.

 

گوشی های "OnePlus " در صدر جدول فروش

 

وان پلاس یک کمپانی نوپا است که امسال قرار است یک تلفن هوشمند شگفت انگیز را با نام "the One " وارد بازار کند. این تلفن هوشمند با سیستم آندروید از همه لحاظ مشابه گوشی های سری "Samsung Galaxy S5 " است ولی با این تفاوت که تنها 350 دلار قیمت دارد.

این گوشی در غرب از محبوب خاصی برخوردار شده است. چراکه تنها راه خرید آن از طریق دعوت مستقیم کمپانی است. کمپانی "OnePlus " اکنون در حال فعالیت بر روی سری جدید این گوشی است که گفته می شود در نیمه ی نخست سال 2015 روانه بازار خواهد شد. تولید انبوه گوشی جدید با صفحه ی نمایش کوچکتر خواهد بود.

 

بهترین موسیقی را می توان در "iTunes " گوش داد

 

خرید سرویس "Beats Music " به قیمت 3 میلیارد دلار توسط اپل به معنی امکان دسترسی به موسیقی از یک سرویس پیشرفته می باشد. شنیده شده است که اپل، سرویس "Beats Music " را در "iTunes " ادغام خواهد کرد تا بدین ترتیب بتواند با سرویس های پخش دیجیتال موسیقی قدرتمندی همچون "Spotify " رقابت کند.

بر اساس داده های دریافتی از نشریه "Re/code "، شرکت اپل درنظر دارد تا سرویس مذکور را هم اقتصادی تر و هم زیباتر ارائه نماید.

 

یکی از بهترین ساعت های هوشمند، بهتر می شود

 

می توان گفت که ساعت هوشمند "Pebble " یکی از بهترین انتخاب های امروز در میان ساعت های هوشمند است. آخرین مدل آن با نام "Steel " در اوایل سال 2014 به بازار آمد. شنیده شده است که مدل جدید "Pebble " نیز در اوایل سال 2015 میلادی روانه ی بازارهای جهانی می شود.

بانک ورزش بازدید : 97 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)
پایگاه خبری شبکه العالم تعدادی از دروغ های سیاسی مهم سال گذشته میلادی را جمع آوری کرد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "دونالد ترامپ،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا یکی از بهترین دروغگوهای سال 2015 شناخته شده است؛ اما برخی از مهمترین و جنجالی ترین دروغ های سال گذشته میلادی نیز در زیر مطرح شده است.
 
1- دونالد ترامپ: وقتی برج های تجارت جهانی 11 ستامبر منهدم شد، این نامزد انتخابات آمریکا گفته بود: "من در جرسی سیتی، نیوجرسی هزاران نفر را دیدم که برای این اتفاق مرگبار خوشحالی می کردند." ترامپ هیچ وقت این مسئله را ندیده بود، چون به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداده بود. 
 
2- تد کروز، سناتور جمهوری خواه از تگزاس: «اوباما به این دلیل چاه های نفت داعش را بمباران نمی کند که نگران گرم شدن زمین است.»  
 
3- برنی سندرز، سناتور دموکرات از ورمونت: «تغییرات آب و هوایی مستقیماً مربوط به افزایش تروریسم است.»
سوء تفسیر وضع مبارزه با تروریسم فقط محدود به جمهوری خواهان یا منکرکنندگان تغییرات آب و هوایی نیست. برنی سندرز، رقیب اصلی هیلاری کلینتون نیز در خصوص تروریسم صحبت می کند. اما آیا واقعاً تغییرات آب و هوایی به تروریسم ربط دارد؟ 
 
4-هیلاری کلینتون: «90 درصد از ایمیل های من در زمان وزارت خارجه همچنان در سرور است.»
کلینتون به خاطر استفاده از ایمیل شخصی اش و در معرض خطر قرار دادن مسائل امنیت ملی مورد انتقادهای شدیدی قرار گرفت؛ اما باید بدانید هیچ راهی وجود ندارد تا وزارت خارجه متوجه شود چند درصد از ایمیل های کلینتون از طریق سرور خصوصی دریافت یا فرستاده شده است.
 
5-دونالد ترامپ: «رئیس جمهور ما می خواهد 250 هزار آواره سوری را بپذیرد.»
پس از حملات تروریستی پاریس که منجر به کشته شدن بیش از صد نفر شد، جنبشی قدرتمند میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به وجود آمد که در آن متعهد به حفظ امنیت آمریکایی ها شدند. یکی از وعده های مشترک آنها ممنوعیت از ورود آوارگان سوری به آمریکا بود.
 
 پس از مدتی کار به جایی رسید که ترامپ خواستار ممنوعیت ورود تمام مسلمانان شد و در روزهای ابتدایی اکثریت نامزدها به گونه های مختلف به آوارگان سوری حمله کردند. اینگونه ادعاها زمانی بدتر می شوند که آنها می گویند تعداد بیشتری آواره را از سوی دولت پذیرفته اند.
 
6-پیت سیشنز، نماینده جمهوری خواه از تگزاس: «هر روز، در مرزها یا هرجای دیگر، قتل هایی بوسیله افرادی رخ می دهد که همه آنها از جانب دولت اوباما آزاد شده اند.»

تعداد صفحات : 51

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 208
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 1,291
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,642
  • بازدید ماه : 2,642
  • بازدید سال : 41,419
  • بازدید کلی : 572,874