loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 134 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

 
if you want move
if you want shack
new singel trak
s-a-c presents
تو بیا بیا مثل یک رویا تو کابوس این نگاه 
تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیون یک نگام
تو بیا بیا مثل یک رویا تو کابوس این نگاه 
تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیون یک نگام
تو مثل گلی که نفس میکشم این عطر وجودتو
تصویر چشات مثل خورشیده
تو پیش منی همش درگیر نگام محو چشای تو
حسودی میکنم که همه جونو میدوم وقف نگاه تو
تو بیا بیا مثل یک رویا تو کابوس این نگاه … تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیون یک نگام
تو بیا بیا مثل یک رویا تو کابوس این نگاه  … تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیون یک نگام
تکست آهنگ پدر عماد
.
.
Every body is dancenig
every body moving
every body shacking
so come on
وقتی پیشمی همه لحظه هام میشه مثل خواب ..بوسیدن تو توی رویا ناب
داغون شبام که بخام سر شه توی حس انتظار
تو میدونی صدات مث تسکین ,مثل حس اعتبار
تو بیا بیا مثل یک رویا تو کابوس این نگاه  … تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیون یک نگام
تو بیا بیا مثل یک رویا تو کابوس این نگاه  … تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیون یک نگام
تو بیا بیا مثل یک رویا تو کابوس این نگاه  … تو بیا بیا تا بشی دنیا من مدیون یک نگام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 38,928
  • بازدید کلی : 570,383