loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 121 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

مسال وعده و خبرهای بسیاری مبنی بر تولید سیستم ها و دستگاه های نوین تلکنولوژیکی از سوی ابرقدرت های فن آوری جهان به گوش رسیده است که تنها در سال 2015 میلادی باید انتظار آنها را کشید.

خبرنگاران نشریه ی "Business Insider " اطلاعاتی درباره ی این فن آوری های نوین منتشر کرده است که ما توجه شما را به مشاهده ی آن جلب می نماییم.

 

ساعت هوشمند اپل "Apple Watch "

 

ساعت هوشمند کمپانی اپل در اویل سال 2015 میلادی وارد بازار خواهد شد. این ساعت نخستین محصول از مجموعه ی محصولات جدید طراحی شده کمپانی اپل است که حاصل تلاش آقای "تیم کوک" مدیرعامل اجرایی این کمپانی می باشد. هنوز اطلاعات جامع و کاملی درباره ی ویژگی های ساعت جدید در دسترس نیست.

سیب گاز زده ی دنیای تکنولوژی به شدت در حال فعالیت بر روی طراحی و ساخت ساعت های هوشمند خود است و به همین دلیل اطلاعات بیشتر در این زمینه تنها در سال جدید 2015 به گوش علاقه مندان خواهد رسید.

 

ویندوز جدید "Windows 10 "

 

ویندوز 10 برای جایگزینی نسخه ی ویدنوز 8 به بازار خواهد آمد.

کمپانی ماکروسافت در پاییز امسال از سیستم عامل جدید ویندور رونمایی کرد. برخی جهش شماره ای 8 به 10 را به شوخی، عدم توانایی شمردن مسئولان و مدیران ماکروسافت تلقی می کنند.

سیستم عامل جدید برای کار با تمامی دستگاه ها منجمله انواع تلفن های هوشمند، لب تاپ،رایانه و حتی "Xbox " ساخته شده است. همچنین به کمک ویژگی "Continuum "، می توان اینترفیس و نمای ویندوز را بسته به اندازه ی صفحه ی نمایش، به صورت قابل دلخواه تغییر داد.

ویندوز 10 هنوز به اصطلاح، خام است و گفته می شود و فعالیت ها بر روی بهبود آن همچنان ادامه دارد. گفته می شود، پخته شدن و رسیدن این سیستم عامل جدید تا اواخر سال 2015 میلادی به طول خواهد انجامید.

 

برنامه های بزرگ سامسونگ بر روی "Galaxy S6 "

 

غول کره ای دنیای تکنولوژی قول داده است تا از ابرتلفن هوشمند سری گالکسی با نام "Galaxy S6 " در اوایل سال 2015 پرده برداری کند. تا به امروز اطلاعات دقیقی درباره ی این محصول منتشر نشده است ولی بر اساس برخی از اخبار بازار، این محصول تحولی در تاریخ ساخت تلفن های هوشمند سری گالکسی خواهد بود.

 

یک ساعت هوشمند دیگر از کمپانی سامسونگ

 

با این که کمپانی سامسونگ در سال جاری میلادی اقدام به طراحی، تولید و عرضه ی 6 تلفن هوشمند نموده است ولی همچنان خبرهای فراوانی از آزمایش و بررسی های جدید بر روی میکرورایانه های مچی از سوی این کمپانی به گوش می رسد.

در هر صورت، تا به امروز هیچ یک از ساعت های هوشمند کمپانی سامسونگ مورد تعریف و تمجید کاربران واقع نشده است. شاید طراحی و تولید ساعت هوشمند جدید در سال 2015 بتواند این موقعیت را تغییر دهد.

 

بازهم سامسونگ و این بار، تلفن های هوشمند انعطاف پذیر

 

مدتی پیش این کمپانی اعلام کرده بود که در سال 2015 میلادی، صفحه های نمایش انعطاف پذیر را به تولید انبوه خواهد رساند. همچنین در اواخر همین سال نیز سامسونگ وعده داد که نخستین تلفن های هوشمند انعطاف پذیر را وارد بازار خواهد کرد.

 

تبلت های کوچک ماکروسافت "Surface-mini "

 

آیا مدل کوچک تبلت های ماکروسافت به بازار خواهد آمد؟

کمپانی آقای "بیل گیتس" از همان نخست قرار بود مدل کوچک و یا به اصطلاح مینی تبلت های سری سرفیس را نیز در بهار 2014 روانه ی بازار کند ولی این تصمیم دستخوش تغییرات قرار گرفت و بدین ترتیب، به جای مدل مینی، مدل سایز اورجینال "Surface Pro 3 " وارد بازار شد.

در هر صورت گفته می شود که هنوز پروژه ی تولید "Surface Mini " فراموش نشده و بر روی میز کار این کمپانی قرار دارد و می توان در نیمه دوم سال 2015 به انتظار تلاش دوم تولید آن نشست.

 

بزرگترین آیپد "iPad Pro "

 

کمپانی خبری "Bloomberg " اعلام کرد که اپل به شدت در حال فعالیت بر روی تبلت جدید خود می باشد. مهمترین ویژگی این تبلت، سایز بزرگ 12 اینچی صفحه ی نمایش آن است. با این که تا به امروز از دیگر ویژگی های "iPad Pro " خبری گزارش نشده است ولی گفته می شود که فروش آن از اوایل سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

 

نسخه ی جدید "HTC One "

 

کمپانی HTC با عرضه ی تلفن های هوشمند سری "HTC One " در سال 2013 میلادی، تلفن های به اصطلاح اندرویدی را وارد عصر نوینی کرد. این تنها تلفنی بود که می توانست هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاط هسته ی درونی با آیفون رقابت کند. مدل دوم این سری نیز در بهار امسال تولید شد و مدل سوم از این سری نیز حدودا تا ماه مارس یا آوریل سال 2015 میلادی وارد بازار خواهد شد.

 

نمایشگر سربند واقعیت مجازی "Oculus Rift "

 

عینک های نمایشگر سربند واقعیت مجازی "Oculus Rift " هنوز در حال پیشرفت و بهبود هستند. این عینک به قدری مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بود را شگفت زده کرد که او بلافاصله این کمپانی را با جایش به قیمت 2 میلیارد دلار خریداری نمود. نخستین سری از این عینک ها تا اواخر سال 2015 میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

گفته می شود که این عینک ها نخست برای عاشقان بازی یا به اصطلاح، گیمرها اختصاص خواهد داشت ولی با گذر زمان به ابزاری راحت برای گفتگوهای آنلاین، چت، اینترنت، مشاهده ی فیلم و حتی سفرهای مجازی برای همه ی کاربران تبدیل خواهد شد.

 

عینک های واقعیت مجازی "Sony "

 

عینک های نمایشگر سربند واقعیت مجازی ساخت کمپانی "Sony "، یک تلاش قدرتمند برای ورود به بازار دنیای واقعیت مجازی از سوی این کمپانی است. این عینک ها مختص "PlayStation 4 " طراحی و به تولید رسیده و به احتمال فراوان تا تا پایان سال 2015 میلادی وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

 

نسخه ی لمسی "Microsoft Office " برای ویندوز

 

ماکروسافت در سال جدید وعده داده است تا بسته ی کامل "Microsoft Office " را تحت بازسازی اساسی قرار دهد. این کمپانی در تلاش است تا یک برنامه ی به اصطلاح، تاچ برای کاربران نسخه ی جدید ویندوز بر روی رایانه ها، لب تاپ ها و تبلت های لمسی، طراحی نماید. این برنامه از لحاظ ظاهری شبیه به نسخه ی مخصوص آیپد است و گفته می شود که همزمان با ویندوز جدید به بازار عرضه خواهد شد.

 

گوشی های "OnePlus " در صدر جدول فروش

 

وان پلاس یک کمپانی نوپا است که امسال قرار است یک تلفن هوشمند شگفت انگیز را با نام "the One " وارد بازار کند. این تلفن هوشمند با سیستم آندروید از همه لحاظ مشابه گوشی های سری "Samsung Galaxy S5 " است ولی با این تفاوت که تنها 350 دلار قیمت دارد.

این گوشی در غرب از محبوب خاصی برخوردار شده است. چراکه تنها راه خرید آن از طریق دعوت مستقیم کمپانی است. کمپانی "OnePlus " اکنون در حال فعالیت بر روی سری جدید این گوشی است که گفته می شود در نیمه ی نخست سال 2015 روانه بازار خواهد شد. تولید انبوه گوشی جدید با صفحه ی نمایش کوچکتر خواهد بود.

 

بهترین موسیقی را می توان در "iTunes " گوش داد

 

خرید سرویس "Beats Music " به قیمت 3 میلیارد دلار توسط اپل به معنی امکان دسترسی به موسیقی از یک سرویس پیشرفته می باشد. شنیده شده است که اپل، سرویس "Beats Music " را در "iTunes " ادغام خواهد کرد تا بدین ترتیب بتواند با سرویس های پخش دیجیتال موسیقی قدرتمندی همچون "Spotify " رقابت کند.

بر اساس داده های دریافتی از نشریه "Re/code "، شرکت اپل درنظر دارد تا سرویس مذکور را هم اقتصادی تر و هم زیباتر ارائه نماید.

 

یکی از بهترین ساعت های هوشمند، بهتر می شود

 

می توان گفت که ساعت هوشمند "Pebble " یکی از بهترین انتخاب های امروز در میان ساعت های هوشمند است. آخرین مدل آن با نام "Steel " در اوایل سال 2014 به بازار آمد. شنیده شده است که مدل جدید "Pebble " نیز در اوایل سال 2015 میلادی روانه ی بازارهای جهانی می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 876
  • بازدید ماه : 876
  • بازدید سال : 39,653
  • بازدید کلی : 571,108