loading...
اجتماعی
بانک ورزش بازدید : 889 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (1)


سلام خدمت همه دوستان گرامی

شرمنده که کمتر میام بچه ها

ولی شما وفادار باشید ؛ به من نه .. به خودتون

مطمئنم هروقت بخواهید برید سمت این کار زشت ؛ قبلش بیایید اینجا و مطالب رو بخونید پشیمون میشید

دوستان سعی میکنم بیشتر مطلب بدم ... یه کم وقتم کمه واسه نت

از همه اونایی که نظر میدند و باعث میشن من بیشتر تو این زمینه کمکشون کنند ممنونم

برای اونایی هم که فحش میدن تو قسمت نظرا دعا میکنم و میخوام خداوند به راه راست هدایتشون کنه

چون دارم از تجربیاتم واسه ترک کردن شماها میگم .. این خیلی بده ؟!

خب اومدم امشب فقط یه سوال بپرسم و برم واسه مطلبای بعدی که میخوام بفرستم فکر کنم

اول جواب منو بدید بعداز من  اگر تونستید جواب منو راحت بدید جواب خدارو بدید

بیشتر ماها به وسیله دست این عمل زشت خودارضایی رو مرتکب میشیم

دلت میاد با این دست این کارو بکنی ؟!





زیر پوست دستمون این وضعه ...

خدا انقدر به ما زیبایی داده چرا ازش خوب استفاده نمیکنیم ؟!

میتونست دستمونو همینجوری مثل همین عکس بهمون تحویل بده

ولی با پوست زیبا و لطیف بهمون داد که از خودمون بدمون نیاد و راحت باشیم ..

هروقت خواستی خودارضایی کنی بیا عکس دست خودتو ببین ..

 بعد اگر دلت اومد برو این کارو بکن ؟!


راستی چی شد جواب منو ندادی ؟

دلت میاد با این دست خودارضایی کنی ؟!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهران در تاریخ 1393/09/03 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

داداش زحمت میکشی ولی این درد برو نیست .کاشکی یه روز انقدر بمونه تا چشامو از سو بندازه تا نبینم این دنیای سیاه و لعنتی رو


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 503
  • کل نظرات : 107
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 106
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 861
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 39,638
  • بازدید کلی : 571,093